سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

با کسب 9 مدال رنگارنگ در رقابت های قهرمانی آسیا؛

خلق یک رکورد تاریخی توسط مربی البرزی

تیم ملی نونهالان دختران با کسب 9 مدال رنگارنگ عنوان قهرمانی این رقابت ها را بدست آورد و شهره خلج زاده سرمربی تیم ملی در جمع بهترین ها قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان البرز، پس از برگزاری چهارمین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا شهره خلج زاده سرمربی تیم ملی عنوان بهترین مربی این دوره از این رقابتها را از آن خود کرد.

وی با اشاره به سطح بالای این رقابت ها گفت: کشورهای قوی و دارای عنوان که  همواره در رده سنی پایه سرمایه گذاری می کنند در این رویداد شرکت کردند، رقابت های سخت بازیکنان ما با کشورهای مدعی از قبیل کشورهای قزاقستان، ازبکستان،کره جنوبی و چین تایپه بود که با عنایت الهی دختران نونهال توانستند با اقتدار این حریفان را پشت سر بگذارند و موفق به کسب مدالهای خوشرنگ شوند.

بهترین مربی آسیا در آوردگاه آسیایی افزود: شیردختران ایرانی در رده سنی نونهالان در اوزان دهگانه توانستند ۹مدال خوشرنگ کسب نمایند و تنها در وزن سوم، بدلیل فینال زودرس  پرنیان ساکی در بازی نخست  مغلوب حریف ازبکستانی که طلا این دوره از مسابقات را گرفت شد.

خلج زاده تصریح کرد: خدا را شاکرم بهترین و بی سابقه ترین نتیجه را در این رویداد مهم گرفتیم ،مربیان کاربلد و باتجربه ای پا به عرصه این رقابتها گذاشته بودند ،ضمن آنکه همه برای عنوان بهترین و سکوی قهرمانی تلاش میکردند ،خوشبختانه با زحمات و پیگیریهای فدراسیون و مسئولین در هر دو بخش بانوان و آقایان عنوان بهترین مربی به سرمربی های ایرانی رسید تا نام ایران و ایرانی در ویتنام خوش بدرخشد.

سرمربی تیم ملی نونهالان در ادامه گفت:اگر به بازیکنان و قهرمانان در رده پایه توجه ویژه گردد و پیگیر این عزیزان در عرصه قهرمانی و حرفه ای باشیم قطعا در رده های بالاتر شاهد حضور پررنگ و قدرتمندشان  خواهیم بود ،کما اینکه شیردختران ایرانی شایستگی خودشان را در تمامی عرصه ها نشان دادند و قطعا با حمایتهای همیشگی مسئولین جز بهترین ها در رویداد های آتی خواهند بود.

وی خاطر نشان ساخت: خوشبختانه در کشورمان مسابقات لیگ کشوری و استانی در تمامی رده های سنی برگزار و این موضوع پشتوانه قوی  برای تقویت و حفظ بازیکنان  در رده پایه است ، ضمن آنکه با استعدادیابی و تشکیل کمپهای تمرینی متفاوت در رده های پایه بیش از گذشته میتوانیم به ثبت افتخارات گوناگون در رویداد های بین المللی امیدوار باشیم.

وی با گریزی بر عملکرد نمایندگان استان البرز در این رقابت ها بیان داشت: همانند ادوار گذشته در مسابقات آسیایی و جهانی استان پر ستاره البرز نمایندگان مدعی و عنوانداری  را راهی این رقابت ها کرده بود که اکثرا حائز مقام شدند.

خلج زاده در پایان گفت:خدارا شاکرم که پس از ۸ سال عضویت در تیم ملی و داشتن عناوین مختلف در مسابقات بین المللی ،  قهرمانی و لیگ  های  کشوری و همچنین حضور در اردوهای ملی آسیایی و جهانی توانستم برای نخستین بار در مقام سرمربی تیم ملی بهترین و بی سابقه ترین نتیجه را کسب نمایم. زمانی که روی سکوی قهرمانی به عنوان مربی برتر آسیا قرار گرفتم تمام سختی ها و تلاش هایم تداعی شدند و خوشحالم که با پشتکار و تلاش توانستم به این مهم دست یابم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده