سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

خلج زاده: حمایت های فدراسیون تکواندو در کسب عنوان قهرمانی بی تاثیر نبود

سرمربی تیم ملی نونهالان گفت: حمایت های بی دریغ رئیس فدراسیون تکواندو در کسب بهترین نتیجه تاثیر بالایی داشت.

شهره خلج زاده سرمربی تیم ملی نونهالان در گروه دختران در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو، در خصوص رقابت های قهرمانی آسیا به میزبانی هوشیمینه بیان کرد: در این رقابت ها، کشورهای قدرتمند و بنامی که در رده سنی پایه سرمایه گذاری می کنند، شرکت کردند. بازی های سختی داشتیم و بیشتر نمایندگان کشورهای قزاقستان، ازبکستان،کره جنوبی، چین تایپه و...  حاضر بودند که خدا را شکر بازیکنان ایران توانستند با اقتدار این حریفان را پشت سر بگذارند و موفق به کسب مدال های خوشرنگ شوند.  

او ادامه داد: شیردختران  ایرانی در رده سنی نونهالان در ۱۰ وزن توانستند ۹مدال خوشرنگ کسب کنند و تنها در یک وزن (سوم) ، پرنیان ساکی بدلیل فینال زودرس در بازی اول مغلوب حریف ازبکستانی که طلای این دوره از مسابقات را گرفته بود، شد. می توان گفت بهترین و بی سابقه ترین نتیجه را در این رویداد مهم گرفتیم و با توجه به زحمات و پیگیری های فدراسیون تکواندو و مسئولین در هر 2 بخش بانوان و آقایان عنوان بهترین مربی به مربیان ایرانی رسید که باعث افتخار ایران و ایرانی است.

خلج زاده با اشاره به حضور برترین مربیان در این رویداد، اظهار کرد: مربیان خیلی خوب و باتجربه ای در این رویدادها حضور داشتند و همه برای کسب بهترین عنوان و البته سکوی قهرمانی تلاش کردند. اگر به بازیکنان و قهرمانان در رده پایه باز هم توجه شود و پیگیر آن ها در عرصه قهرمانی و حرفه ای باشیم؛ قطعا در رده های بالاتر شاهد حضور پررنگ ترشان خواهیم بود.

سرمربی تیم ملی تکواندو نونهالان درپایان متذکر شد: شیردختران ایرانی شایستگی خودشان را در تمامی عرصه ها نشان داده اند و قطعا با حمایت های همیشگی فدراسیون جزو بهترین ها در آینده خواهند بود. به نوبه خودم از تمامی زحمات و پیگیری های هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو و همچنین حمایت های بسیار ارزشمند  مهروز ساعی کمال تشکر و قدردانی را دارم. قطعا با حمایت های بیشتر این بزرگواران درخشش تکواندوکاران دختر در تمامی عرصه ها و رده های سنی ادامه دار خواهد بود.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده