سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

رقابت های گرندپری پاریس؛

ناهید کیانی از صعود به نیمه نهایی بازماند

ناهید کیانی در مرحله یک چهارم نهایی گرندپری پاریس برابر قهرمان آسیا و گرندپری رم تن به شکست داد و از دور رقابت ها کنار رفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، این دوره از مسابقات با حضور 240 تکواندوکار به میزبانی فرانسه  در سالن ورزشی «مارسل گاردن» شهر پاریس از امروز جمعه یازدهم شهریور ماه در اوزان 58- در گروه آقایان و 49- و 57- در گروه بانوان شروع شد و ایران در روز نخست رقابت ها تنها یک نماینده داشت.

ناهید کیانی در وزن 57- کیلوگرم دور اول مقابل «مادلین فولگمان» از آلمان قرار گرفت و توانست دارنده مدال برنز قهرمانی اروپا را با نتایج مشابه 12 بر صفر در 2 راند شکست دهد و در مرحله یک هشتم نهایی حریف جید جونز از بریتانیا شود.

کیانی قاطعانه مقابل دارنده 2 مدال طلای المپیک ، طلا، نقره و برنز جهان، 8 طلا، 5 نقره و یک برنز رقابت های گرندپری، 5 طلا، سه نقره و یک برنز اروپا، با نتایج 8 بر 6 و 7 بر صفر به برتری رسید و به دیدار یک چهار نهایی راه یافت.

نماینده ایران در مرحله یک چهارم نهایی مقابل «زونگشی لو» قهرمان 2 دوره رقابت های گرندپری، دارنده طلای آسیا و بازی های آسیایی 2018 در 2 راند با نتایج 9 بر 3 و 11 بر صفر مبارزه را واگذار کرد و از صعود به مرحله نیمه نهایی و کسب مدال بازماند. 

در ادامه این مسابقات فردا شنبه 12 شهریورماه و در روز دوم رقابت ها، کوثر اساسه در وزن 67- کیلوگرم به مصاف با رقبا خواهد رفت.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده