سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

دیدار مدیرکل تربیت بدنی آستان قدس رضوی با رئیس فدراسیون تکواندو

دکتر تاج فیروز مدیرکل تربیت بدنی و ورزش آستان قدس رضوی با حضور در فدراسیون تکواندو با هادی ساعی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، در این این دیدار که دکتر محمدرضا مقدم‌ رئیس انجمن‌ نخبگان‌ ورزش‌ جهان‌ و داود فلاح‌ از پیشکسوتان تکواندو‌ نیز حضور داشتند؛ توسعه همکاری طرفین با توجه‌ به‌ موقعیت‌ ممتاز تربیت‌ بدنی‌ آستان‌‌ قدس‌ رضوی،  جایگاه ویژه‌ فدراسیون‌ تکواندو و همچنین خیل‌ عظیم‌ علاقه‌مندان‌ به این رشته المپیکی درعرصه‌های‌ بین‌المللی‌ وعناوین قهرمانی‌ در رده های مختلف سنی بحث و تبادل نظر شد.

در همین خصوص رئیس فدراسیون تکواندو پیشنهاد راه اندازی کمپ بین المللی پناهندگان در مشهد را پیشنهاد داد که با استقبال دکتر تاج فیروز مواجه شد.

هادی ساعی عنوان داشت: این پیشنهاد ایران مورد توجه مسئولان فدراسیون جهانی و شخص رئیس WT قرار گرفته است. دکتر «چو» قول همکاری و تجهیز این مرکز را داده است و پس از امضا تفاهم نامه بشردوستانه با فدراسیون جهانی تاسیس این کمپ وارد فاز اجرایی خواهد شد که در همین مورد نیازمند تعامل با  تربیت بدنی آستان قدس رضوی هستیم تا این مرکز در مشهد راه اندازی شود. 

علیرضا تاج فیروز نیز در این رابطه عنوان داشت:  هدف ما توسعه همکاری با فدراسیون تکواندو است، چرا که این رشته مورد توجه جوانان کشور بوده و به دلیل موفقیت های متعدد آن در سطح بین المللی با اقبال عمومی روبرو شده است و خوشحال می شویم فدراسیون تکواندو پایگاه مستحکمی در مشهد مقدس داشته باشد. 

وی همچنین تاکید کرد که آستان قدس رضوی آمادگی دارد در خصوص این امر خداپسند و بشردوستانه همکاری های لازم را با فدراسیون تکواندو داشته باشد. 

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده