سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

برگزاری همایش ورزش‌های خیابانی در بوشهر

همایش ورزش‌های خیابانی به مناسبت هفته دولت با حضور تکواندوکاران بوشهری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان بوشهر، سید جلال سید مردانی رئیس هیات تکواندو استان با بیان مطلب فوق گفت: همایش ورزش‌های خیابانی به مناسبت هفته دولت با حضور فرماندار شهرستان بوشهر، سرپرست اداره ورزش و جوانان استان و خانواده بزرگ تکواندو استان در خیابان ساحلی، میدان تشریفات شهر بوشهر برگزار شد.

سیدمردانی ادامه داد: طرح ورزش‌های خیابانی در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت خانواده‌ها ، ارتقاء سلامتی ، امید و همچنین تبلیغ رشته‌های ورزشی در بوشهر اجرا شد و تکواندوکاران بوشهری در این مراسم با حرکات نمایشی ، شکستن اجسام ، اجرای فرم و مبارزه باعث ایجاد شور و نشاط اجتماعی میان شهروندان شدند.

صالح رحیمی فرماندار شهرستان بوشهر در دیدار با رییس هیات تکواندو استان گفت: دولت در کنار مأموریت بسط ورزش‌های همگانی، توسعه و توجه به ورزش قهرمانی و حرفه‌ای را با قوت در دستور کار دارد.

فرماندار شهرستان بوشهر با اشاره به بیان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه امر به ورزش ، امربه‌ معروف و تهذیب نفس است، افزود : گذشته از آن که امر ورزش باید در رأس امور باشد، نباید با پرداختن به آن مغرور شد بلکه باید با آن به سمت عقلانیت، معنویت و تصفیه نفس خود برویم.

صالح احمدی سرپرست اداره ورزش و جوانان استان بوشهر نیز در این همایش، افزود: استان بوشهر استعدادهای درخشانی در حوزه تکواندو دارد و می‌طلبد که با حمایت اصولی این ظرفیت‌ها بیشتر در سطح ملی و بین‌المللی بدرخشند و توسعه ورزش استان بیش از پیش مدنظر است.

سرپرست اداره ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: در راستای میزبانی شایسته مسابقات تکواندو خردسالان منطقه ای کشور و حضور موفق علیرضا بخت جهت افزایش رنگینگ برای کسب سهیمه پاراالمپیک در مسابقات جهانی منچسر حمایت‌های مالی و معنوی را خواهیم داشت تا نام این استان با افتخارآفرینی ورزشکارانش در کشور طنین انداز شود.

لازم به ذکر است این برنامه با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان و سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر به اجرا درآمد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده