سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

تجمع بزرگ عزاداران حسینی با حضور خانواده تکواندو استان قزوین برگزار شد

تجمع بزرگ عزاداران حسینی با حضور مسئولین ورزش و تکواندو استان قزوین مقابل خانه تکواندو استان قزوین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان قزوین تجمع بزرگ عزاداران حسینی با حضور مسئولین ورزش و تکواندو استان قزوین مقابل خانه تکواندو استان قزوین برگزار شد.

در ابتدای این مراسم که بعد از نماز مغرب و عشا آغاز شد حجت الاسلام حسین آصف الحسینی ابتدا در مورد  فداکاری ها و مظلومیت های امام حسین (ع) و یاران با وفایش صحبت کرد و گفت  درس جهاد و شهادت را امام حسین(ع) به همه بشریت آموخت و این که اگر می خواهید به عزت و استقلال و عظمت برسید، راهش همانا مقاومت در برابر مستکبران و طواغیت عالم است. در واقع صبر و ایستادگی در راه خدا و فداکردن جان و مال و بهترین عزیزان در راه دین و مکتب و ارزش های الهی، درس بزرگی است که حضرت اباعبدالله(ع) به ما آموخت . ایشان پس از  ذکر روضه و مصیبت مجلس را در اختیاز کربلایی مهدی نظری از مداحان سرشناس استان قزوین از گروه امام زاده حسین قرار داد تا با مداحی خود و سینه زنی خانواد ه ورزش و تکواندو مراسم را پر فیض کند.

در این مراسم علایی مقدم مدیر کل ورزش استان ، جواهری معاون اداره ورزش ،طاهرخانی رییس هیات ، حبیبی دبیر هیات ، محمدی نایب رییس هیات ، افشار رییس شهرستان قزوین ، طاهرخانی رییس شهرستان تاکستان ، مسافر خبره ورزشی،  خانلو مسئول کمیته فنی ،کمیته های اجرایی و ستادی ، پیشکسوتان  و تکواندو کاران استان حضور داشتند.

 

 

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده