سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

پیام تبریک فرماندار دشتستان در پی افتخارآفرینی علیرضا بخت

نماینده عالی دولت در شهرستان دشتستان با صدور پیامی، افتخارآفرینی علیرضا در مسابقات پاراتکواندو آسیایی ویتنام را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان بوشهر، احمد بنافی کسب مقام قهرمانی آسیا توسط علیرضا بخت در رشته تکواندو را تبریک گفت، متن پیام به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم
کسب مدال طلا توسط علیرضا بخت جوان غیور دشتستانی در مسابقات پاراتکواندو آسیایی ویتنام نشان از روزهای پر افتخار برای استان بوشهر و ایران اسلامی با تکیه بر اهتمام و غیرت مثال زدنی فرزندان این سرزمین است .

دستیابی به عنوان قهرمانی توسط ملی‌پوشان پاراتکواندو ایران در مسابقات آسیایی، این نکته را تبیین کرد که ریل گذاری دولت مردمی در جهت توسعه ورزش قهرمانی در سطح و کلاس جهانی است، استقلال و اعتماد بر توانمندی جوانان پرتلاش، همت ملی پوشان در کنار برنامه ریزی دقیق مسوولان ورزش کشور ، نتایج درخشانی را برای ورزش کشور به ارمغان خواهد آورد.

باور دارم، تداوم این موفقیت ‌ها در حوزه ورزش به ویژه در حوزه تکواندو نوید بخش مدلی جدید از مدیریت در عرصه ورزش خواهد بود.
 
اینجانب ضمن قدرشناسی از این جوان غیور دشتستانی که با کسب این نتیجه امید و نشاط را در میان مردم به ویژه خانواده بزرگ ورزش و جوانان برانگیختند از خداوند منان برای مسوولان فدراسیون، کادر فنی ، مربیان و ملی پوشان ایران اسلامی به خاطر دستیابی به این افتخار بزرگ، آرزوی صحت و سلامتی دارم . 
 
احمد بنافی فرماندار دشتستان

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده