سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

تکواندو قهرمانی نونهالان آسیا- ویتنام؛

۱۰ تکواندوکار ایران فردا به دیدار رقبای خود می‌روند

چهارمین دوره رقابت های تکواندو قهرمانی نونهالان آسیا فردا چهارشنبه با حضور ۱۰ تکواندوکار کشورمان به میزبانی ویتنام آغاز می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، این دوره از مسابقات با حضور ۲۱۳ تکواندوکار از ۲۵ کشور به مدت دو روز در سالن «ارتش» شهر هوشی مینه برگزار خواهد شد. در روز نخست این رقابتها تکواندوکاران اوزان ۳۳-، ۴۱-، ۴۹-، ۵۷-و ۶۵- کیلوگرم بخش پسران، ۲۹-، ۳۷-،۴۴-، ۵۱- و ۵۹- کیلوگرم بخش دختران به دیدار رقبای خود می‌روند.

مراسم قرعه کشی این دوره از مسابقات عصر امروز با حضور غلامحسن ذوالقدری سرپرست و اعضای کادر فنی تیم‌های ملی کشورمان در «فرست هتل» شهر هوشی مینه برگزار شد و طی آن تکواندوکاران کشورمان رقبای خود را شناختند.

بر همین اساس و در بخش پسران و در وزن ۳۳- کیلوگرم که ۱۱ تکواندوکار وزن کشی کرده اند، نیما عبدالهی پس از یک دور استراحت به مصاف برنده ژاپن و امارات می‌روند. عبداللهی در نیمه نهایی با یکی از تکواندوکاران عربستان، هند یا ویتنام مبارزه می‌کند.

در وزن ۴۱- کیلوگرم امیرمحمد نصیر احمدی در میان ۱۱ تکواندوکار حاضر در این وزن دور نخست «‌سلطانبک تاشپولاتوف» از ازبکستان را پیش رو دارد و سپس به مصاف «هو سو» از هنگ کنگ می‌روند. وی در صورت پیروزی برنده هند و فیلیپین را در نیمه نهایی پیش رو خواهد داشت.

در وزن ۴۹- کیلوگرم ۱۵ تکواندوکار حضور دارند که مبین علیپور ابتدا باید با «فاضا امارو» از اندونزی مبارزه کند و در صورت برتری برای صعود به نیمه نهایی به دیدار برنده ژاپن و تایلند برود. در بالای جدول نیز تکواندوکاران چین تایپه، هند و عربستان برای صعود به نیمه نهایی تلاش می‌کنند.

محمد حسین تقی پور در وزن ۵۷- کیلوگرم در اولین دیدار با «تائو کوانگ» از چین تایپه مبارزه کرده و در صورت برتری برای صعود به مبارزه پایانی به دیدار برنده کره جنوبی و فیلیپین خواهد رفت. در این وزن ۸ تکواندوکار حضور دارند.

در وزن ۶۵- کیلوگرم ساسان درزی در میان هشت تکواندوکار این وزن ابتدا باید با «علی دابیسوف» از قزاقستان مبارزه کند و سپس در مرحله نیمه نهایی به دیدار برنده چین تایپه و کره جنوبی می رود.

در بخش دختران و در وزن ۲۹- کیلوگرم باران جوان لیوانی در اولین دیدر باید با «گین سونگ» از کره جنوبی مبارزه کند و در صورت برتری برای صعود به مبارزه پایانی به مصاف «یارینا پوگان تسووا» از قزاقستان برود. در این وزن هفت تکواندوکار ثبت نام کرده اند.

در وزن ۳۷- کیلوگرم که ۹ تکواندوکار وزنکشی کرده اند، پرنیان ساکی ابتدا «والریا خگای» از ازبکستان را پیش رو دارد و سپس در مرحله نیمه نهایی با یکی از تکواندوکاران هند، ویتنام یا ژاپن مبارزه می‌کند.

پرنیان نوری در وزن ۴۴- کیلوگرم که ۹ تکواندوکار حضور دارند، در اولین دیدار با «آشواری سونا وان» از هند مبارزه می‌کند و در صورت برتری برای صعود به مرحله نیمه نهایی «نگو تای» از ویتنام را پیش رو خواهد داشت. در قسمت پایین جدول هم برنده ازبکستان و فیلپین به نیمه نهایی صعود می‌کند.

در وزن ۵۱- کیلوگرم ساینا علیپور در اولین مبارزه خود به مصاف «آخنیام» از قزاقستان را پیش رو دارد و سپس به مصاف «مان لو چو» از ویتنام می‌رود. در این وزن 6 تکواندوکار حضور دارند که نماینده کشورمان در صورت کسب پیروزی به دیدار فینال صعود خواهد کرد.

در وزن ۵۹- کیلوگرم هم 6 تکواندوکار حضور دارند که فاطمه اسکندرنیا ابتدا «پرنبک» از قزاقستان را پیش رو دارد و سپس برای صعود به فینال به مصاف «سای راوا رانپو» از هند می‌رود.

گفتنی است هدایت تیم ملی تکواندو نونهالان در گروه دختران برعهده شهره خلج زاده است، فاطمه نعمتی و مطهره رضایی به عنوان مربی وی را همراهی می کنند. در گروه پسران کوروش رجلی سرمربی است، هوشیار دیندار و محمد علوی دستیاران وی هستند. غلامحسن ذوالقدری نیز سرپرست تیم خواهد بود.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده