سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

قهرمانی پاراتکواندو آسیا - ویتنام

درخشش برق طلا بر گردن علیرضا بخت/ ابراهیمی نقره ای شد

در ادامه رقابت های قهرمانی پاراتکواندو آسیا به میزبانی ویتنام، نمایندگان وزن 80- کیلوگرم و 57- کیلوگرم در 2 گروه آقایان و بانوان کشورمان موفق به کسب مدال های طلا و نقره شدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، این دوره از مسابقات صبح امروز سه شنبه اول شهریورماه با حضور 65 تکواندوکار از کشورهای مختلف به میزبانی ویتنام در سالن «ارتش» شهر هوشی مینه آغاز شد و علیرضا بخت موفق شد مدال طلای وزن 80- کیلوگرم را  به دست بیاورد و رزا ابراهیمی توانست مدال نقره وزن 57- کیلوگرم را تصاحب کند.

در گروه آقایان، علیرضا بخت در وزن 80- کیلوگرم در دور نخست 11 بر 5 «سینگ میجور» از هند  را پشت سر گذاشت و در مرحله نیمه نهایی حریف یک هندی دیگر شد. او در این مرحله «سینگ ساندیپ» را با نتیجه 20 بر 8 از پیش روی برداشت و به دیدار نهایی صعود کرد.  نماینده شایسته کشورمان در دیدار فینال، «نورلان» از قزاقستان را با نتیجه قاطع 20 بر 8 شکست داد و مدال طلا را تصاحب کرد.

در گروه بانوان، رزا ابراهیمی در دیدار فینال وزن 57- کیلوگرم مقابل «کامیلا دوسمالووا» از قزاقستان نتیجه را واگذار کرد و به مدال ارزشمند نقره رسید.

پیشتر مریم عبدالله پور و مهدیه حسینی به 2 مدال طلا دست پیدا کرده بودند. سعید صادقیان پور نیز نشان برنز را به دست آورد. در ادامه این دیدارها رومینا چمسورکی در وزن 65+ کیلوگرم و حامد حق شناس در وزن 80+  شانس کسب نشان طلا را دارد. 

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده