سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

بازدید رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر از اردوی تیم‌ منتخب تکواندو دختران

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر از اردوی تیم‌ منتخب خردسالان تکواندو دختران بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان بوشهر، «وحید نیک روش» رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر در خانه تکواندو حضور پیدا کرد و به همراه سید جلال سید مردانی رییس هیات تکواندو استان و روح الله اسماعیلی مشاور شهردار بندر بوشهر از تمرینات تیم‌ منتخب تکواندو دختران بازدید کرد و با کادر فنی تیم‌ استان به گفت‌وگو پرداخت.

در ابتدای این دیدار سید جلال سید مردانی رییس هیات تکواندو استان ضمن خوش آمدگویی به رییس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: حضور شما مایه دلگرمی ما و تکواندوکاران است، بچه‌ها در آستانه یک رویداد بزرگ هستند و پس از ده سال برای دومین بار در لیگ نونهالان حضور خواهند به زودی راهی رقابت‌های قهرمانی کشور می‌شوند و مسیر موفقیت از حضور مستمردر میدان و کسب تجربه در میادین بزرگ بدست می آید.

سید مردانی افزود: لازمه تداوم این موفقیت‌ها، حمایت مسئولان از ورزش و به خصوص رشته المپیکی تکواندو است و اگر بخواهیم تکواندوکاران بوشهری در رده های مختلف تیم ملی حضور داشته باشند، نیازمند حمایت است.

وی ادامه داد: تکواندو یکی از چهار رشته مدال آور المپیک در تاریخ ورزش و تنها رشته مدال آور المپیکی ایران در بانوان است و هم اکنون علیرضا بخت ملی پوش پارتکواندو ما جهت مسابقات آسیایی در هوشیمینه ویتنام بسر می برد.

وحید نیک روش نیز در ادامه این بازدید خطاب به تکواندوکاران گفت: از شما ورزشکاران و مربیان تشکر می‌کنم که در این ایام سخت کرونا با تمام وجود تلاش می‌کنید ، از مقامات هیات هم که با جان و دل کار می‌کنند و با تمام وجود از حقوق شما دفاع می‌کنند، سپاسگزارم.

وی ضمن ابراز همراهی و حمایت از جامعه تکواندو استان اظهار داشت: هزینه‌کردن در ورزش سرمایه‌گذاری است چراکه هرچه ورزش همگانی و قهرمانی در کشور توسعه و ترویج پیدا کند هزینه بهداشت و درمان نیز برای مردم و کشور کاهش می‌یابد.

رییس شورای اسلامی شهر بوشهر افزود : جهت حضور پررنگ تکواندوکاران در همه عرصه های قهرمانی کشور و لیگ در تمام رده های سنی حمایت های مالی و معنوی را خواهیم داشت تا نام این استان با افتخارآفرینی ورزشکارانش در کشور طنین انداز شود.

نیک روش در پایان خاطر نشان کرد: ورزش قهرمانی الگویی است تا ورزش همگانی توسعه پیدا کند و شما قهرمانان نقش به سزایی در این موضوع دارید ، امیدوارم شما ورزشکاران عزیز در مسابقات پیش رو موفق باشید؛ تلاش خود را کرده‌اید و ما قدردان شما هستیم.

تیم خردسالان دختران استان تمرینات خود را باسر مربیگری فاطمه مردای برای مسابقات لیگ و قهرمان کشوری آماده می کند.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده