سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

پاراتکواندوکاران ایران رقبای خود را شناختند

مراسم قرعه کشی رقابت‌های پاراتکواندو قهرمانی آسیا برگزار شد و طی آن تکواندوکاران ایران رقبای خود را شناختند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، هفتمین دوره رقابت‌های پاراتکواندو قهرمانی آسیا فردا سه شنبه اول شهریورماه با حضور 65 تکواندوکار از کشورهای مختلف به میزبانی ویتنام در سالن «ارتش» شهر هوشی مینه برگزار خواهد شد. 

مراسم قرعه کشی این رقابت‌ها عصر امروز برگزار شد و طی آن پاراتکواندوکاران ایران در هر ۲ بخش بانوان و آقایان، رقبای خود را شناختند. 

برهمین اساس محمد طاها حسن پور در وزن 58- کیلوگرم که 12 ورزشکار حضور دارند، در اولین دیدار «خالیوت» از مغولستان را پیش رو دارد و سپس به مصاف «الوارز» از اسپانیا می رود. حسن پور در صورت کسب پیروزی در این ۲ مبارزه، در مرحله نیمه نهایی باید با  یکی از  تکواندوکاران تایلند، ژاپن یا ویتنام مبارزه می کند. 

در وزن 70- کیلوگرم 6 پاراتکواندوکار از جمله دو نماینده از کشورمان به رقابت خواهند پرداخت. سعید صادقیان پور در اولین دیدار «هیو فام» از ویتنام را پیش رو دارد و سپس در مرحله نیمه نهایی با «شونسوکو کودو» از ژاپن پیکار می کند. در همین وزن امیرمحمد حقیقت شناس در اولین مبارزه به مصاف «خسنوف» از ازبکستان می رود و در صورت برتری باید با «شینه بایار» در مرحله نیمه نهایی از مغولستان مبارزه کند.  

علیرضا بخت در وزن 80- کیلوگرم دور نخست «سینگ میجور» از هند را پیش رو دارد و سپس با برنده تکواندوکاران هند و قزاقستان برای صعود به فینال مبارزه می کند. در این وزن 7 پاراتکواندوکار مبارزه می کنند.

 در وزن 80+ کیلوگرم که 8 ورزشکار به رقابت خواهند پرداخت،حامد حق شناس در اولین دیدار با «آمیت کومار» از هند پیکار میکند و سپس به مصاف برنده مغولستان و ازبکستان می رود. 

در بخش بانوان مریم عبدالله پور در وزن 47- کیلوگرم دور نخست به دیدار نماینده هند می رود و سپس با حریفی از تایلند در مرحله نیمه نهایی مبارزه می کند.  مهدیه سادات حسینی در دیدار فینال وزن 52- کیلوگرم با تکواندوکاری از اسپانیا مبارزه می کند. روزا ابراهیمی در وزن 57- کیلوگرم و در مبارزه فینال به دیدار حریفی از قزاقستان می رود. 

 رومینا چمسورکی در وزن 65+ کیلوگرم در مرحله نیمه نهایی با نماینده هند مبارزه می کند و در صورت برتری به مصاف حریفی از ازبکستان در دیدار پایانی می رود.

هدایت تیم ملی پاراتکواندو در بخش آقایان برعهده مرتضی سلطانی است و علی کریمی صابر به عنوان مربی وی را همراهی می کند. در بخش بانوان نیز عاطفه کشاورز سرمربی و زهرا حسینی مربی تیم ملی هستند. مسعود لشکری نیز سرپرست تیم خواهد بود.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده