سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

رجلی: نیم نگاهی به قهرمانی در رقابت های قهرمانی آسیا داریم

سرمربی تیم ملی نونهالان در گروه پسران گفت: تمرینات خوبی پشت سر گذاشتیم و به موفقیت در رقابت های قهرمانی آسیا امیدوار هستیم.

کوروش رجلی سرمربی تیم ملی نونهالان در گروه پسران در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو، در خصوص رقابت های قهرمانی آسیا به میزبانی ویتنام و شرایط ملی پوشان بیان کرد: بعد از پشت سر گذاشتن 3 مرحله اردوی آماده سازی در شهرهای کرج، شهریار و تهران، اعضای تیم در آستانه شروع مسابقات وضعیت خیلی خوبی دارند.

او با اشاره به قدرت رقبا در رقابت های قهرمانی آسیا عنوان کرد: تیم ها را  آنالیز کردیم و شناخت خوبی نسبت به رقبا داریم. کره جنوبی با نفرات جدیدی در این رویداد حاضر است و در میان رقیبان، مدال آوران رقابت های جهانی نیز دیده می شود. تیم های سرشناس آسیایی تیم دوم خود حاضر هستند اما برخی تیم ها با بازیکنان چهره شان پا به میدان می گذارند.

سرمربی تیم ملی نونهالان گفت: پیش بینی می کنم در این رویداد روی سکو برویم اما تمام تلاشمان بر این است قهرمان شویم. تیم ملی ایران در  گروه پسران در رقابت های نونهالان جهان در کشور بلغارستان؛ نایب قهرمان شدند و کار سخت است. طبعا با دید به موفقیت در رقابت های جهانی می خواهیم از سکوی آسیایی دفاع کنیم.

رجلی با اشاره به حضور قهرمانان جهان در ترکیب تیم ایران، اظهار کرد: از تیم جهانی 3 نفر را در ترکیب داریم و همگی در رقابت های انتخابی شرکت کردند. تیم یکدستی داریم و فکر می کنم مسابقات خوبی در پیش خواهیم داشت. در رقابت های قهرمانی جهان 60 تا 70 درصد مدال های جهانی میان کشورهای آسیایی تقسیم شد و مطمئنا کار آسانی نخواهیم داشت اما بازیکنان ما تلاش خود را می کنند تا به هدفی که مدنظر داریم، برسند.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده