سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

به مناسب هفته خبرنکار و روز جهانی عکاسی؛

تجلیل از اصحاب رسانه توسط هیات تکواندو استان اردبیل

آیین تجلیل از خبرنگاران ورزشی همکار با هیات تکواندو استان اردبیل با حضور تورج خوشروزی رئیس هیات تکواندو استان در اردبیل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو به نقل از هیات تکواندو استان اردبیل، آیین تجلیل از خبرنگاران ورزشی  همکار با هیات تکواندو استان اردبیل با حضور تورج خوشروزی رئیس هیات تکواندو استان در اردبیل برگزار شد.

تورج خوشروزی رئیس هیات تکواندو استان اردبیل در این مراسم ضمن قدردانی از اصحاب رسانه در پوشش برنامه های هیات تکواندو استان اردبیل گفت: بدون کار رسانه ای، فرهنگ ورزشی در جامعه دیده نمی شود.

وی از خبرنگاران و عکاسان ورزشی به عنوان یاریگران فرهنگ سازی در حوزه ورزش نام برد و گفت: خبرنگاران ورزشی بهترین مشاوران برای رشد و ارتقای ورزش و فرهنگ پهلوانی در جامعه هستند.

لزوم توجه هیات های ورزشی به روابط عمومی ها و خبرنگاران ورزشی  

سید خلیل حسینی معاون روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان و مدیر خبرگزاری برنا استان اردبیل در این نشست به بیان اهمیت کار رسانه ای برای پیشرفت وزش استان اردبیل پرداخت و گفت: هیات های ورزشی با بها دادن به روابط عمومی ها و استفاده از فعالان رسانه ای به ویژه خبرنگاران که با فنون خبری اشنا هستند می توانند گره گشای ورزش استان شوند.

وی با بیان اینکه نگاه رسانه ای به ورزش لازمه پیشرفت و ارتقای هیات های ورزشی استان اردبیل است، از مسئولین هیات های ورزشی خواست با تقویت روابط عمومی هیات ها و نگاه تخصصی به مقوله اطلاع رسانی در حوزه ورزش ضمن فراهم کردن زمینه های توسعه ورزش در پیشرفت رشته های ورزشی و قهرمان پروری استان ایفای نقش کنند.

عدم اطلاع رسانی به موقع، حلقه مفقوده ورزش در اردبیل

مهدی اکبری از فعالین عرصه رسانه در حوزه ورزش و از تلاشگران ورزش صدا و سیما در این نشست به تبیین نقاط قوت و ضعف برنامه های ورزشی استان اردبیل پرداخت و گفت: نگاه تخصصی به مقوله ورزش به ویژه در بحث روابط عمومی هیات ها و اطلاع رسانی فعالیت های ورزشی حلقه مفقوده توسعه ورزش در اردبیل است.

وی خواستار توجه روسای هیات های ورزشی به بحث روابط عمومی و اطلاع رسانی برنامه های ورزشی شد و گفت: هیات ورزشی موفق است که بتواند با استفاده از ظرفیت رسانه ها در جذب مشارکت های مردمی و شناساندن رشته های ورزشی به مردم و کشف استعداد های ناب موفق عمل کند.

 نگاه نقادانه زمینه ساز رشد ورزش در کشور

مجید بشکل از فعالان رسانه در حوزه ورزش نیز به برنامه های هیات های ورزشی و انعکاس آنها در صدا و سیمای مرکز استان اشاره کرد و گفت: تا نگاه نقادانه نسبت به ورزش در استان ما شکل نگیرد و هیات های ورزشی به چالش نیافتند شاهد رشد و شکوفایی در حوزه ورزش استان نخواهیم شد.

سید امین موسوی از ورزشی نویسان اردبیل نیز به تشریح دیدگاه های خود در خصوص تقویت رسانه ای ورزش استان اردبیل پرداخت و گفت: مهمترین نکته در مورد رسانه ای شدن برنامه های ورزشی استان، علاقمندی خود روسای هیات های ورزشی به رسانه است.

وی با بیان اینکه رسانه امروز با رشد علم و فناوری مختص به دیده شدن در صدا و سیما نیست ، گفت: رسانه های محلی و مردمی محور که تحت عنوان کانال ها و پیج ها در شبکه های اجتماعی شناخته شده تر هستند از ظرفیت ها و قابلیت های خاص خود برخوردار هستند که یک هیات ورزشی برای استفاده از همه ظرفیت های رسانه ای استان ناگزیر به کارگیری فرد رسانه ای آشنا به فنون خبرنگاری در روابط عمومی هیات ها هستند.

لازمه پوشش اخبار ورزشی حضور خبرنگاران ورزشی در برنامه ها است

رشید عبدالحسینی مسئول خبرگزاری ایپنا اردبیل نیز در این نشست به آسیب شناسی رسانه در ورزش پرداخت و گفت: عمده مشکل ورزش استان عدم علاقمندی روسای هیات های ورزشی به رسانه ای شدن فعالیت ها است در صورتی که اگر به رسانه ای تر شدن فعالیت های ورزشی اهمیت بدهند و از ورزشی نویسان برای پوشش رسانه ای فعالیت های ورزشی دعوت کنند ، این رسانه ها خواهند بود که مشتاقانه بدون کمترین چشم داشتی به سمت انعکاس رویداد ها و فعالیت های ورزشی انها خواهند رفت چراکه ورزش یکی از عوامل وحدت آفرین در جامعه و مهمترین عامل ایجاد شادی و نشاط اجتماعی و امیدافرینی در جامعه است.

 

انتهای پیام/

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده