سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

بازی های همبستگی کشورهای اسلامی - قونیه؛

درخشش طلای سوم تکواندو روی سینه احمدی

پایان بخش مبارزات تکواندو در روز سوم از بازی های همبستگی کشورهای اسلامی قونیه، مدال طلای نماینده وزن 87- کیلوگرم کشورمان بود. 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، روز سوم مسابقات تکواندو در بازی‌های کشورهای اسلامی امروز پنجشنبه 20 مرداد ماه با برگزاری مبارزات اوزان 46- و 73- کیلوگرم در گروه زنان و 80- و 87- کیلوگرم در گروه مردان برگزار شد و علی احمدی نماینده وزن 87- کیلوگرم کشورمان توانست مدال طلا را از آن خود کند.

علی احمدی دور نخست با قرعه استراحت مواجه شد و در مرحله بعدی برابر «نیکیتا رافالوویچ» قهرمان جهان از کشور ازبکستان قرار گرفت و  راند اول ۳ بر۱ و در راند دوم نیکیتا را ۶ بر۵ شکست داد تا دست بکار بزرگی بزند و یکی از مدعیان طلای این وزن را حذف کند. 

نماینده ایران در مرحله نیمه نهایی حریف «طه بیچر» از کشور میزبان شد و او را با نتیجه 2 بر صفر مقتدرانه شکست داد و راهی فینال شد. احمدی در فینال «فهد صبیحی» از اردن را پیش رو داشت که بعد از آنکه راند اول را  ۱۳بر۸ بازنده شد، راند دوم با 5 اخطاره کردن حریف و ۷ بر۱ برنده مسابقه شد تا کار به راند سوم بکشد. این مسابقه که بسیار مهیج و پر تکنیک بود توجه و تشویق مسئولین و تماشاگران حاضر در سالن را به خود جلب کرد. در راند سوم اما علی احمدی هوشمندانه مسابقه داد و۷ بر ۶ برنده شد تا سومین طلای تکواندو را بنام خود کند.

شایان ذکر است در گروه زنان؛ زهرا پوراسماعیل در وزن 73- کیلوگرم، در دور نخست دیدار برابر «سوده یارن» حریفی از کشور ترکیه دارنده مدال طلای جهان بازنده و از گردونه رقابت ها حذف شد و مهران برخورداری نیز در وزن 80- کیلوگرم با واگذاری نتیجه برابر «شوخرات سالائف» حریف ازبکستانی خود به مدال برنز بسنده کرد.

تا به اینجا ناهید کیانی و حسین لطفی و علی احمدی 3 مدال طلا، غزل سلطانی و زینب اسماعیلی 2 نشان نقره، مهدی حاج موسایی، مهران برخورداری، محمدصادق دهقانی و نسترن ولی زاده هم 4 مدال برنز برای تیم ملی تکواندو کسب کرده‌اند.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده