سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

محمد عزیزی مربی نمونه رقابت های قهرمانی بسیج گفت:

همه استان ها با تمام توان و ظرفیتشان به رقابتها پای گذاشته بودند

با قهرمانی تیم البرز، محمد عزیزی در رقابت های قهرمانی بسیج کشور به میزبانی استان به عنوان مربی نمونه معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی  فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان البرز، رقابتهای قهرمانی بسیج کشور به میزبانی البرز برگزار شد و تیم منتخب استان با هدایت محمد عزیزی به عنوان سرمربی ، موفق به کسب کاپ قهرمانی این رقابت ها شد و عنوان بهترین مربی نیز به عزیزی رسید.

عزیزی در گفتگویی با روابط عمومی استان از چند و چون برگزاری این رقابتها سخن راند و گفت: با توجه به میزبانی کشورمان در مسابقات ارتش های جهان در آذرماه سال جاری و اعلام دعوت نفرات برتر این مسابقات به اردوی تیم ملی نیروهای مسلح،کلیه استانها با تمام توان و بضاعتشان پا به عرصه مسابقات گذاشته بودند که این مهم باعث شد سطح مسابقات بسیار بالا باشد و بازیکنان جهت کسب بهترین نتیجه رقابتی تنگاتنگی با حریفان داشته باشند.

وی در ادامه گفت:از نظر بنده موفقیت تیم های استان البرز در این مسابقات در وهله اول نشات گرفته از همدلی و وفاق بین مسئولین هیات،کادر و بازیکنان،در مرحله بعدی قرار گرفتن کادر مجرب در راس تیم و در نهایت غیرت و جنگندگی و سطح فنی بازیکنان بود که کاملا محسوس و قابل لمس بود.

مربی نمونه این دور از مسابقات افزود:طی چندین سال گذشته شاهد رقابت هایی به این سنگینی نبودم،بنا به شرایط موجود در مسابقات از تمام ظرفیت‌ها و تجاربم برای سربلندی استانم استفاده کردم.

سرمربی تیم منتخب البرز،ضمن ابراز خوشحالی و تبریک تصریح کرد: از کادر توانمندم،عباس ارمند پور حسن باغ گرایی، فرشید شرافتی ، محسن نعمتی که بنده را در مسیر قهرمانی همراهی کردند و بهترین عملکرد را در وظایف محوله به نمایش گذاشتند تشکر و قدردانی می نمایم،امیدوارم موفقیت های خانواده پرافتخار تکواندو البرز مستدام باشد.

وی در پایان گفت: خوشبختانه  طی دو ماه جاری شاهد پویایی ورزش تکواندو در تمامی سطوح و برگزاری رویداد های مختلف بودیم که این مهم نوید روزهای روشن برای تکواندو البرز دارد،امیدوارم با برگزاری مجمع انتخاباتی و ثبات مدیریتی روند رو به رشد هیات ادامه یابد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده