سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

بازی های همبستگی اسلامی قونیه ۲۰۲۱؛

برنز بر گردن حاجی موسایی و ولی زاده/ شکست در ثانیه های پایانی برابر نفر اول جهان

رقابت های تکواندو در پنجمین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی ترکیه با کسب دو مدال برنز برای نمایندگان کشورمان آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، بازی‌های کشورهای اسلامی از امروز سه شنبه ۱۸ مرداد ماه به صورت رسمی و با برگزاری مراسم افتتاحیه آغاز شد. در نخستین روز این بازی ها، مسابقات تکواندو با برگزاری مسابقات اوزان ۵۷- و ۵۳- کیلوگرم در گروه زنان، ۵۴- و ۵۸- کیلوگرم در گروه مردان برگزار شد که نسترن ولی زاده، و مهدی حاج موسائی صاحب مدال ارزشمند برنز شدند.

در گروه پسران، مهدی حاجي موسایی نماینده وزن ۵۴- کیلوگرم کشورمان در ابتدا  به مصاف «خدابردیف» از ازبکستان رفت و ۲ بر یک پیروزشد و در دور بعد نیز با برتری برابر «چان وان تان» از مالزی در ۲ راند به مرحله نیمه نهایی صعود کرد. وی  در این مرحله مقابل «دنیز» دارنده مدال برنز اروپا در سال 2022 و نفر چهاردهم رنکینگ المپیکی از کشور ترکیه قرار گرفت.  راند اول این مسابقه با برتری 13 بر 6 نماینده ترکیه همراه شد و در وقت دوم باز هم نماینده ترکیه ۱۳ بر ۱۱ پیروز شد و در مجموع ۲ بر صفر به فینال رسید و حاجی موسایی به برنز اکتفا کرد.

در گروه دختران، نسترن ولی زاده در وزن 57- کیلوگرم پس از یک دور استراحت، «کامیلا آیموک آشیوا» از قزاقستان را ۲ بر صفر شکست داد. نماینده ایران در مرحله نیمه نهایی و در پیکار با «کبرا آیگل» از کشور ترکیه دارنده مدال برنز المپیک توکیو، نقره جهان در سال ۲۰۱۷، ۶ مدال گرند پری و ۳ مدال اروپایی در یک بازی دیدنی و نزدیک نتیجه را 2 بر یک واگذار کرد و صاحب مدال ارزشمند برنز شد.

در ادامه این رقابت ها ناهید کیانی در وزن 53- کیلوگرم و حسین لطفی در وزن 58- کیلوگرم با صعود به دیدار نهایی شانس کسب 2 مدال طلا دارند. 

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده