سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی- قونیه

برنامه مبارزات 4 تکواندوکار ایران در روز نخست

رقابت‌های تکواندو در پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی از فردا با حضور ۴ تکواندوکار کشورمان در قونیه آغاز می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، بازی‌های کشورهای اسلامی از فردا سه شنبه ۱۸ مرداد ماه به صورت رسمی آغاز خواهد شد. در همین روز نخست رقابت های تکواندو نیز آغاز می‌شود. در این دوره از مسابقات ۲۴۸ تکواندوکار از ۳۹ کشور با قضاوت ۳۲ داور به مدت ۴ روز به رقابت خواهند پرداخت که تیم ملی ایران با ۱۵ تکواندوکار در ۲ بخش مردان و زنان به مصاف رقبای خود می‌رود.

در نخستین روز از مسابقات تکواندو، رقابت‌های اوزان ۵۷- و ۵۳- کیلوگرم در گروه زنان، ۵۴- و ۵۸- کیلوگرم در گروه مردان برگزار می‌شود که نسترن ولی زاده، ناهید کیانی، مهدی حاج موسائی و حسین لطفی نمایندگان کشورمان هستند.

در وزن ۵۴- کیلوگرم ۱۶ تکواندوکار حضور دارند که مهدی حاج موسائی در دور نخست «یوسف الگالف» از کویت را پیش رو دارد و سپس با برنده مبارزه ازبکستان و سنگال مبارزه می‌کند. در قسمت بالایی جدول نیز نمایندگان ترکیه، اردن، مراکش و قزاقستان حضور دارند.

حسین لطفی در وزن ۵۸- کیلوگرم دور نخست «فو پات» از مالزی را پیش رو دارد و سپس به دیدار «ماگمدوف» از آذربایجان می‌رود. در این وزن ۱۹ تکواندوکار حضور دارند که لطفی در صورت کسب پیروزی در این ۲ دیدار برنده ساحل عاج و لبنان را پیش رو دارد.

در وزن ۵۳- کیلوگرم دختران، ناهید کیانی در میان ۱۷ تکواندوکار دور نخست باید با «دمنتووا» از قزقیزستان مبارزه کند و سپس به مصاف «کامایووا» از ازبکستان می‌رود. برنده آذربايجان و تاجیکستان رقیب دور سوم کیانی خواهد بود.

نسترن ولی زاده هم در وزن ۵۷- کیلوگرم بعد از یک دور استراحت به مصاف برنده آذربایجان و مراکش خواهد رفت. در این وزن ۱۰ تکواندوکار ثبت نام کرده اند.

رقابت‌هاي تکواندو در بازی‌های آسیایی به مدت ۴ روز برگزار خواهد شد. 

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده