سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان - صوفیه

ساغر مرادی نقره ای شد/جمع مدال های ایران به عدد 7 رسید

با کسب مدال نقره توسط ساغر مرادی ، جمع مدال های ایران در سیزدهمین دوره رقابت های قهرمانی نوجوانان جهان به عدد 7 رسید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، در ادامه این رقابت‌ها که به میزبانی بلغارستان در شهر صوفیه جریان دارد، امروز شنبه 15 مرداد ماه تکواندوکاران اوزان 73- و 78- کیلوگرم پسران و 59- و 63- کیلوگرم دختران به دیدار حریفان خود رفتند که از میان 3 نماینده تیم ملی ایران، یک مدال نقره توسط ساغر مرادی و یک مدال طلا توسط رضا کلهر به دست آمد.

مرادی در وزن 63- کیلوگرم در گروه دختران؛ در دیدار نهایی برابر «سارا چاری» از بلژیک در یک دیداری تماشایی پس از آنکه راند نخست را 15 بر8 به سود خود خاتمه داد، در 2 راند بعدی با نتایج (9 بر8 و 10 بر6) نتیجه را به رقیب واگذار کرد و به نشان ارزشمند نقره شد. 

ساغر مرادی در دور نخست «بن یونس» از مراکش را با نتایج  (15 بر یک  و 13 بر یک) پشت سر گذاشت و سپس «ستینل» از ترکیه را 2 بر صفر و با نتایج (13 بر صفر و 3 بر صفر) شکست داد. وی در 2  مبارزه بعدی خود «سو یو سی» از چین تایپه را در 2 راند با نتایج (11-8 و 3 بر صفر) به همراه « والنتینو» از ایتالیا را با نتایج (13 بر 3 و 13بر یک) شکست داد و در مرحله نیمه نهایی نیز برابر  «ماریا رومانکو» از اوکراین با نتایج  (14 بر یک و 6 بر یک) به برتری رسید و راهی مبارزه پایانی شد. 

تیم ملی ایران تا پایان روز پنجم  این دوره از مسابقات موفق به کسب 5 مدال طلا و 2 نقره شده است. سوگند شیری، مبینا نعمت زاده، ابوالفضل زندی، رضا کلهر و متین رضایی 5 مدال طلا،  پرنیا سلمانی و ساغر مرادی هم 2 مدال نقره برای تیم کشورمان کسب کردند.

هدایت تیم ملی نوجوانان در گروه دختران برعهده فاطمه صفرپور است و نیلوفر صفریان و اختر کیانی به عنوان مربی وی را همراهی  کردند. در بخش پسران محمدرضا زوار سرمربی است و بهزاد خداداد و مسعود کاظم پور همکاران او هستند.

سیزدهمین دوره رقابت های تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان تا روز یکشنبه شانزدهم مردادماه در شهر «صوفیه» کشور بلغارستان جریان خواهد داشت.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده