سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

مداح: تیم ملی با تمام توان در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی شرکت خواهد کرد

سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان گفت: تمام تلاشمان را برای کسب موفقیت در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی قونیه خواهیم کرد.

مینو مداح سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان کشورمان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو، درخصوص وضعیت تیم ملی پیش از اعزام به بازی های همبستگی کشورهای اسلامی به میزبانی قونیه در کشور ترکیه، عنوان کرد: توقع افکار عمومی و کارشناسان قطعا با عملکرد خوب تیم ملی در رقابت های قهرمانی آسیا بالا رفته است اما پرونده رقابت های قهرمانی آسیا برای ما بسته شد و تمام تمرکزمان بعد از چانچئون روی موفقیت در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی معطوف شده است.

مداح در ادامه عنوان کرد: بازی های همبستگی کشورهای اسلامی به مراتب سخت تر از رقابتهای قهرمانی آسیا است چرا که کشورهای آفریقایی در این رویداد شرکت می کنند و بازیکنان شاخصی در ترکیب  دارند. من نمی توانم پیش بینی دقیقی از رقابت ها داشته باشم اما به عنوان سرمربی قول می دهم با تمام توانمان در مسابقات حاضر شویم تا دل مردم کشورمان را شاد کنیم. مطمئنا بازیکنان ما در این رویداد تمام تلاششان را می کنند و کم کاری نخواهند کرد.

سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان در پایان اظهار کرد: تیم خوبی داریم و از شرایط راضی هستیم. بازیکنان مداوم در تمرین بودند و بعد از رقابت های آسیایی تمرینات قطع نشد و آن ها در کمپ تمرینی در روسیه شرکت کردند که بار فنی بسیار خوبی داشت. بعد از کمپ روسیه نیز مجددا اردوهای تیم ملی را در خانه تکواندو شروع کردیم و تمام تلاشمان را کردیم با حضور اعضای کادر فنی، دکتر بهرامی نژاد و مسئولان  فدراسیون، تیم بدون دغدغه به هدفی که در سر دارد، برسد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده