سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

در پی قهرمانی در رقابتهای نونهالان جهان

پیام تبریک فیض اله نفجم در پی کسب افتخارآفرینی نونهالان دختر و پسر در آوردگاه جهانی

فیض اله نفجم رییس هیات تکواندو استان مازندران در پی کسب عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی دختران و پسران نونهال در قهرمانی جهان به هادی ساعی تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل روابط عمومی تکواندو مازندران، فیض اله نفجم در پیامی کسب عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی دختران و پسران غیور ایران را در  مسابقات قهرمانی نونهالان جهان تبریک گفت.

در پیام رییس هیات تکواندو مازندران آمده است :

تکواندوکاران غیور مازندرانی باز هم در آوردگاهی بزرگ درخشش خیره کننده‌ای داشتند و با کسب 2 مدال طلا در سایه همت و تلاش خودشان و همراهی کادرفنی؛ سهم بزرگی در افتخارآفرینی و قهرمانی جهان در بخش دختران و نایب قهرمانی در بخش پسران داشتند، موجب شادی و افتخار مردم شدند. 

خدارا شاکرم که مازندران با وجود تکواندوکاران مستعد و قهرمان توانسته پاسخ اعتماد رییس فدراسیون و اعضا کمیته فنی را، با درخشش و کسب مدال زرین طلا بدهند و سربلند و دست پر به کشور بازگردند، امیدوارم با استمرار در این نقش آفرینی، ستاره های آینده ورزش ایران باشند. 

اینجانب ضمن قدردانی و تشکر از حمایتهای بی دریغ هادی ساعی رییس فدراسیون، تلاش‌ سرمربیان تیم های ملی دختر و پسر و کادرفنی پرتلاش و همدل برای کسب مدال‌های خوشرنگ و متعدد که نقش بزرگی در درخشش هوگوپوشان و قهرمانی تیم ملی دختران و نایب قهرمانی تیم ملی پسران داشتند، این موفقیت را به بازیکنان غیور، ‌خانواده‌های محترم ایشان، جامعه ورزش مازندران و مردم شریف ایران تبریک می‌گویم و آرزوی ادامه پیروزی و سربلندی همه قهرمانان و ورزشکاران ایران عزیز را از خداوند باری‌تعالی مسئلت دارم.

امیدوارم همچنان شاهد استمرار افتخار آفرینی‌ها باشیم و تیم ملی نیز روزهای ماندگاری را با به اهتزاز درآوردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در رقابت‌های بین‌المللی به ارمغان آورد.

فیض اله نفجم

رییس هیات تکواندو مازندران

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده