سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

سرپرست تیم های اعزامی به مسابقات جهانی:

از مبارزه آینده سازان تکواندو شگفت زده شدم/ محمدیان و نعیمی نمایندگان شایسته تکواندو ایران هستند

عضو هیأت رئیسه فدراسیون تکواندو گفت: رقابت های قهرمانی نونهالان جهان در سطح فنی مطلوبی برگزار شد و به واقع از مبارزه نمایندگان کشورمان شگفت زده شدم.

غلامحسن ذوالقدری در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو،  با بیان مطلب فوق؛ اظهار داشت: بعد از 3 سال دوری تکواندوکاران نونهال از میدان‌های جهانی، شاهد رقابت های جذاب و مهیجی از سوی تیم های حاضر در این دوره از رقابت های جهانی بودیم و در واقع همه تکواندوکاران با آمادگی مطلوبی به این دوره از مسابقات آمده بودند و در مجموع مسابقات به لحاظ کمی و کیفی در سطح قابل قبولی برگزار شد.

وی با اشاره به حضور تیم ملی ایران در این دوره از مسابقات گفت: تیم‌های ملی کشورمان در هر 2 گروه دختران و پسران باتوجه به کمیتی که اعزام شده بودند، نتایج بسیار خوبی کسب کردند. تیم‌های ما در این دوره کامل نبود، با این وجود تیم دختران کوچک با 6 تکواندوکار و با کسب ۶ مدال ارزشمند طلا، نقره و برنز قهرمان جهان شد و تیم 7 نفره پسران نونهال با کسب ۳ مدال طلا ، نقره و برنز عنوان نایب قهرمانی جهان را کسب کردند که به نظر بنده خیلی ارزشمند بود.

سرمربی سابق تیم‌های ملی تکواندو افزود: در کنار این موفقیت بزرگ، نکته‌ای که من را به آینده امیدوار کرد، کیفیت فنی تکواندوکاران کشورمان بود. این ورزشکاران با توجه به رده سنی خود، واقعاً هوشمندانه در این رقابت ها ظاهر شدند و در اداره مبارزه، انتخاب تاکتیک مناسب برای رسیدن به پیروزی و بخصوص اجرای تکنیک‌های متنوع با هدایت کادر فنی واقعاً عالی کار کردند که این خود نوید بخش آن است که در صورت برنامه ریزی دقیق می‌توانند به واقع آینده سازان تکواندو ایران باشند.

ذوالقدر در خصوص حضور نعیمی روی سکوی قهرمانی بانوان گفت: متأسفانه این اشتباه کمیته برگزاری همه تیم‌ها را با مشکل مواجه کرد. در ابتدای مراسم توزیع جوایز کمیته برگزاری اعلام کرد که اهدا جام قهرمانی تیم‌های برتر در گروه مردان برگزار می‌شود و ما هم  سرمربی تیم مردان خود را دعوت کردیم، ولی در زمان اجرای مراسم، جام‌های قهرمانی گروه دختران اهدا شد. البته اقای نعیمی هم بعنوان یکی از نمایندگان ایران روی سکو قرار داشت و به نمایندگی کشورمان جام قهرمانی تیم ایران را در یافت نمود، این موضوع چیزی از ارزش های نتیجه قهرمانی دختران نونهال ما را کم‌ نمی کند. محمدیان نیز بعنوان نماینده کشور عزیزمان روی سکوی جام نایب قهرمانی تیم پسران نونهال را دریافت نمود.

وی در پایان گفت: این دست اشتباهات اتفاقی است و چندان هم تفاوتی نمی‌کند، مهم عملکرد بود که آینده سازان کشورمان با یک عملکرد درخشان بهترین نتیجه را کسب کردند. در مجموع سکوی پسران و دختران جابجا شد که خوب نمایندگان ما هم روی سکو بودند. هر 2 نفر این عزیزان سرمربیان تیم ملی ایران هستند که روی جام قهرمانی را کسب کردند.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده