سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

با اعلام فدراسیون جهانی تکواندو؛

برترین های نونهالان جهان معرفی شدند

با اعلام سایت رسمی فدراسیون جهانی بهترین های پنجمین دوره رقابت های قهرمانی نونهالان جهان معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، پنجمین دوره رقابت های تکواندو قهرمانی نونهالان جهان به مدت 4 روز و با حضور 699 تکواندوکار از 90 کشور به میزبانی بلغارستان در شهر صوفیه برگزار شد و در پایان از سوی کمیته برگزاری بهترین های این دوره از مسابقات معرفی شدند.

بر همین اساس معصومه محمدیان سرمربی تیم ملی نونهالان کشورمان در بخش دختران و «هانسام هوانگ» از کره جنوبی در بخش پسران عنوان بهترین مربی این دوره از رقابت ها را کسب کردند.

عنوان بهترین تکواندوکار این دوره از رقابت ها در گروه پسران به «گولرمو مانوئل کورتس» از مکزیک و در گروه دختران به «لایلو خاسانوا» از ازبکستان تعلق گرفت. 

«گیونگ سئوپ پارک» و «آیگول عبدلایوا» از ازبکستان به عنوان بهترین داور انتخاب شدند. جایزه روح اخلاق در ورزش و جوانمردی نیز به اوکراین  اهدا شد. جایزه بیشترین میزان مشارکت نیز به چین تایپه رسید.

عصر یکشنبه هفتم مردادماه و در پایان این رقابت ها، تیم ملی تکواندو نونهالان ایران در گروه دختران که با 6 تکواندوکار راهی صوفیه شده بود؛ با کسب ۶ مدال، شامل ۴ مدال طلا، یک نقره، یک برنز و مجموع 582 امتیاز روی سکوی قهرمانی دنیا ایستاد. تایلند با 2 طلا، یک نقره و مجموع 363 امتیاز نایب قهرمان شد و  کره جنوبی با 2 طلا، یک نقره و مجموع 325 امتیاز عنوان سوم را به خود اختصاص داد.

تیم ملی کره جنوبی در بخش پسران با 4 طلا، 4 نقره و مجموع  730 امتیاز اول شد و تیم ایران 7 نفره پسران ایران هم  با 2 طلا، یک نقره و مجموع 313 امتیازعنوان نایب قهرمانی را از آن خود کرد و مکزیک نیز با 291 امتیاز به عنوان سوم رسید.

برای تیم ملی تکواندو ایران در این دوره از مسابقات باران جمال لیوانی، ساینا علیپور، پرنیان نوری، حنا زرین کمر، رادین زینالی و مهدی سعادتی شش مدال طلا،  پرنیان ساکی و محمد عرفان زارع دو مدال تقره و فاطمه باقرزاده هم یک مدال برنز کسب کردند.

هدایت تیم ملی در بخش دختران برعهده معصومه محمدیان به عنوان سرمربی، لیلا خزایی و پروین کشاورز به عنوان مربی است. در بخش پسران نیز حسینعلی نعیمی سرمربی، حامد جعفری و اسماعیل اسماعیل پور همکاران او هستند.

رقابت های قهرمانی نونهالان جهان در سال 2023 در کشور بوسنی و هرزگوین برگزار خواهد شد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده