سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

تکواندو قهرمانی جهان - صوفیه

حنا زرین کمر قهرمان جهان شد / ‏جمع‬ مدال‌های ایران به عدد 6 رسید

دختر ملی پوش تکواندو ایران موفق شد چهارمین طلای تیم ملی کشورمان را کسب کند تا جمع مدال‌های تیم اعزامی ایران به عدد 6 برسد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، پنجمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی نونهالان جهان از پنجشنبه ششم مرداد ماه به میزبانی بلغارستان در سالن «آرمتس» شهر صوفیه آغاز شده است، امروز شنبه در روز سوم این مسابقات تکواندوکاران اوزان ۴۱- و ۴۵- کیلوگرم پسران، ۴۴-، ۵۵- و ۵۹- کیلوگرم دختران به مصاف هم رفتند.

تیم ملی کشورمان 3 نماینده در مسابقات امروز داشت که حاصل تلاش آنها 2 مدال طلا بود. پرنیان نوری و حنا زرین کمر 2 نماینده طلایی تیم دختران ایران در روز سوم این رقابت ها بودند. 

حنا زرین کمر آخرین تکواندوکار ملی پوش کشورمان در رقابتهای امروز بود که برای کسب مدال طلای وزن ۵۹- کیلوگرم در مبارزه پایانی به مصاف «النا برادیچ» از صربستان رفت و همانند مبارزات قبلی خود در 2 راند پیاپی و با نتایج 12 بر8 و 8 بر یک رقیب خود را شکست داد و با شایستگی موفق به کسب مدال طلا شد. 

وی دور نخست ۲ بر صفر مقابل «رازان محمد» از اردن صاحب پیروزی شد و سپس «بوری وی» از کرواسی و «لی» از کره جنوبی را نیز با همین نتیجه از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد. زرین کمر در این مرحله و در یک مبارزه سراسر تهاجمی و برتر در کمتر از 80 ثانیه طی 2 راند متوالی و با نتایج مشابه 12 بر صفر «هوئزو» از آمریکا را شکست داد و به دیدار پایانی صعود کرد. 

تا پایان روز سوم تیم ملی کشورمان موفق به کسب 4 مدال طلا، یک نقره و یک برنز شده است. بااران جمال لیوانی، ساینا علیپور، پرنیان نوری و حنا زرین کمر 4 نشان طلا، محمد عرفان زارع یک نشان نقره و فاطمه باقرزاده یک نشان برنز کسب کرده اند. آرش ضامنی، امیرحسین ولی محمدی و آردین نجفی نیز از دور رقابت‌ها کنار رفته‌اند.

این دوره از مسابقات فردا یکشنبه نهم مرداد ماه به پایان می‌رسد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده