سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

تکواندو قهرمانی جهان - صوفیه؛

نجفی، نوری و زرین کمر نمایندگان ایران در روز سوم

در ادامه رقابت های تکواندو قهرمانی نونهالان جهان، فردا شنبه هشتم مردادماه 3 تکواندوکار ایران به دیدار رقبای خود می روند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، پنجمین دوره رقابت های تکواندو قهرمانی نونهالان جهان که از پنجشنبه ششم مردادماه به میزبانی بلغارستان در سالن «آرمتس» شهرصوفیه آغاز شده است، فردا شنبه در روز سوم با مبارزات اوزان ۴۱- و ۴۵- کیلوگرم پسران، ۴۴-، ۵۵- و ۵۹- کیلوگرم دختران برگزار خواهد شد که تیم کشورمان 3 نماینده دارد.

در گروه پسران، آردین نجفی در وزن ۴۵- کیلوگرم که ۳۹ تکواندوکار ثبت نام کرده اند، دور نخست «سامر یاسر» از مصر را پیش رو دارد و در ادامه با یکی از تکواندوکاران مغولستان، گرجستان یا ازبکستان مبارزه می کند.

در گروه دختران و در وزن ۴۴- پرنیان نوری در میان ۳۸ تکواندوکار ابتدا باید با «گابریلا کاسنیسکا» از لهستان مبارزه کند و سپس به مصاف یکی از تکواندوکاران مولداوی، ترکیه و مغولستان خواهد رفت.

حنا زرین کمر در وزن ۵۹- کیلوگرم دور نخست «رازان محمد» از اردن را پیش رو دارد و سپس به دیدار برنده دیدار لیتوانی و کرواسی خواهد رفت. در این وزن ۳۴ تکواندوکار شرکت دارند.

برای تیم ملی تکواندو ایران تا پایان روز دوم باران جمال لیوانی و ساینا علیپور ۲ نشان طلا، محمد عرفان زارع یک نشان نقره و فاطمه باقرزاده یک نشان برنز کسب کرده اند.

همچنین آرش ضامنی و امیرحسین ولی محمدی نیز از دور رقابت ها کنار رفته اند.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده