سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

مراسم بدرقه تیم های ملی نونهالان و نوجوانان برگزار شد

مراسم بدرقه تیم های ملی نونهالان و نوجوانان با حضور هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو، ورزشکاران و پیشکسوتان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، پنجمین دوره رقابت های تکواندو قهرمانی نونهالان و نوجوانان جهان ششم تا شانزدهم مرداد ماه به میزبانی بلغارستان در شهر صوفیه با حضور تکواندوکارانی از 90 کشور جهان برگزار خواهد شد.

به همین منظور مراسم بدرقه تیم های ملی نونهالان و نوجوانان اعزامی به این دوره از رقابت‌ها،  با حضور هادی ساعی رئیس فدراسیون، حسین حسین زاده سرپرست دبیری فدراسیون، مهروز ساعی مشاور امور بانوان، متین فرزین مدیرعامل به همراه مددیان و کیوان اعضای هیات مدیره شرکت اعتماد  کابل البرز به عنوان حامی مالی تیم های ملی و جمعی از پیشکسوتان برگزار شد.

رئیس فدراسیون تکواندو در جریان این مراسم طی سخنانی اظهار داشت: در ابتدا از متین فرزین مدیرعامل شرکت اعتماد کابل البرز به جهت حمایتشان از تیم‌های ملی نونهالان و نوجوانان اعزامی به مسابقات جهانی تشکر می‌کنم. این مراسم با حمایت و همت مدیریت این شرکت انجام شده و این عزیزان از این پس عضوی از خانواده تکواندو هستند. در این برهه که مشکلات اقتصادی زیادی وجود دارد از این دوستان به خاطر حمایت از آینده‌سازان تکواندو ایران ممنون هستیم و قطعاً سهم بزرگی در افتخارآفرینی این تیم  برای مدیران این شرکت قائل هستیم. تلاش می‌کنیم با افتخارآفرینی‌های قهرمانان آینده تکواندو به خوبی جواب اعتماد مدیران این شرکت را بدهیم.

در ادامه این مراسم، امیر عباس رهنما عضو تیم ملی تکواندو نوجوانان سوگند نامه تیم‌های ملی را به نمایندگی از سایر ملی پوشان قرائت کرد. 

فرزین: فدراسیون تکواندو با حضور اسطوره ایران در مسئولیت های اجتماعی عملکرد خوبی داشته است

متین فرزین مدیرعامل شرکت اعتماد کابل البرز در این مراسم طی سخنانی گفت: خداوند را شاکرم که فرصت خدمت به جامعه ورزش کشور عزیزمان را نصیب ما کرده است. شما نونهالان و نوجوانان امیدهای آینده کشور می باشید و ان شالله با تلاش و کوشش شما در صحنه های ورزشی پرچم پرافتخار کشورمان به اهتزار در آورده و باعث سربلندی  ایران اسلامی شوید. 

وی افزود: در این دوره حساس کنونی که کشورمان از هر جهت تحت فشارهای سیاسی و اقتصادی قرار دارد، به امید خدا عملکرد شما به نحوی باشد که موجب دلگرمی مردم عزیزمان و بخصوص جامعه ورزش باشد. آرزوی موفقیت و پیروزی روز افزون را برای شما از خداوند منان خواستارم.

فرزین در بخش پایانی سخنان خود گفت: ساعی اسطوره ورزش ایران و جهان در حوزه مسئولیت های اجتماعی و امور خیریه همیشه پیش قدم بوده، فتوت و جوانمردی ایشان الگوی جوانان ورزشکار کشور است.

مدیرعامل اعتماد کابل البرز با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری افزود: مهمترین جبهه کشور، جبهه فرهنگی است و ورزش این پتانسیل را دارد و فرهنگ جزئی جدا نشدنی از ورزش کشور است. جوانان و نوجوانان در شرایط فعلی کشور نیازمند الگوپذیری از فرهنگ پسندیده و امور خیرخواهانه از ورزشکاران و قهرمانان است. 

خدابنده:حال انسانها با خدمت به خلق خوب می شود

اکرم خدابنده نیز به عنوان سفیر نیکوکاری فدراسیون تکواندو نیز در این مراسم عنوان کرد: قبل از به دست آوردن دستاوردهای بزرگ دنیا، حال همه انسان‌ها با خدمت به خلق خوب می‌شود. به عنوان سفیر نیکوکاری فدراسیون تکواندو از خانواده فهیم و بزرگ  تکواندو دعوت میکنم تا با مشارکت شرکت اعتماد کابل البرز در امور انسان دوستانه پیش قدم شویم. 

با اعلام سفیر نیکوکاری تکواندو آزاد سازی زندانیان و کمک به خانواده های بی سرپرست با حمایت شرکت اعتماد کابل البرز می تواند آغاز این امر انسان دوستانه باشد. وی از خانواده تکواندو تقاضا کرد تا برای آزادی چند زندانی دست به دست یکدیگر دهند تا به زودی به آغوش گرم خانواده بپیوندند.

وی در خصوص قهرمانی تیم ملی بانوان در آسیا گفت: اخبار بسیار خوبی به گوش مردم ایران رسید. خیلی خوشحال هستم که بعد از سال‌ها توانستیم در مهد تکواندوی دنیا به قهرمانی برسیم و این پیام را به همه دختران تکواندوکار رساندیم که ما می‌توانیم مهمترین سکوهای دنیا را به دست بیاوریم. از همه نیز خواهش می‌کنم از موفقیت‌های تکواندو خوشحال باشند تا قدم‌های آینده را پرقدرت‌تر برداریم. 

اکرم خدابنده سفیر مرکز نیکوکاری فدراسیون تکواندو در ادامه این مراسم از خانواده تکواندو تقاضا کرد تا برای آزادی چند زندانی دست به دست یکدیگر دهند تا به زودی به آغوش گرم خانواده بپیوندند.

در بخش دیگری از این مراسم هادی ساعی رئیس فدراسیون به همراه اعضای هیات مدیره شرکت اعتماد کابل البرز از خانواده شهید بزرگوار احمدی روشن شهید هسته ای تجلیل نمود. پسر نوجوان این شهید شاخص که خود تکواندوکار می باشد در این مراسم شرکت داشتند. 

همچنین هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو از خانواده مرحوم فتح الله فتحی خبرنگار حوزه ورزش های رزمی که خردادماه 1399 دار فانی را وداع گفت، تقدیر کرد.

در پایان مراسم اعضای تیم‌های ملی اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان به همراه مسئولان فدراسیون تکواندو، اعضای هیات مدیره شرکت اعتماد کابل البرز و پیشکسوتان این رشته با حضور برسر مزار شهید گمنام آرمیده در فدراسیون ادای احترام کردند. 

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده