سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

ساعی:تهران پیشرو در کشور و از بازوان اصلی فدراسیون است

 رئیس فدراسیون تکواندو  گفت: هیات تهران همیشه جز استان های فعال و پیشقدم بوده و می توان به عنوان یک فدراسیون کوچک از آن نام برد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو به نقل از روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛ هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو در مراسم تجلیل از قهرمانان و نام آوران تکواندو استان تهران و بدرقه ملی پوشان نونهال و نوجوان تهرانی  به مسابقات قهرمانی جهان که در مجموعه فرهنگی و ورزشی غدیر برگزار شد اظهار کرد: در ابتدا جا دارد یک تشکر ویژه داشته باشم از علی خلیلی رییس هیات تکواندو استان تهران  به جهت برگزاری این مراسم باشکوه ،تهران همواره در تمام موارد پیشقدم  بوده  و جز استان های برتر ما است.

وی  با بیان اینکه تهران با حضور مدیران دلسوز و  توانمند توانسته همواره فعال و پویا باشد، اظهار داشت :همیشه شاهد اتفاقات بسیار خوبی در پایتخت هستیم  که در کمتر استانی شاهد دیده می شود. قطعا این نتایج پر بار و خوب در تمامی زمینه ها ، حاصل همدلی و همکاری این  عزیزان  است .

ساعی  گفت : تکواندو تهران  زبانزد  سایر استان ها است و یکی از بازوان اصلی اجرایی  فدراسیون تکواندو است. من همیشه  از تهران به عنوان یک فدراسیون کوچک نام بردم، چرا که خیلی از برنامه های فدراسیون  به دوش تهران است و در این مدت برای اجرایی کلیه برنامه های فدراسیون در کنار ما بودند.

رئیس فدراسیون تکواندو در پایان بیان داشت: تیم ملی نونهالان و نوجوانان کشورمان برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان راهی بلغارستان می شود و برای تمامی این قهرمانان آرزوی موفقیت و سربلندی دارم و امیدوارم با کسب خوشرنگترین مدال پرجم پر افتخار کشورمان را به اهتزار در بیاورند.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده