سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

گزارشی از سفر رئیس فدراسیون تکواندو به استان فارس

هادی ساعی در سفری یک روزه به استان فارس ضمن دیدار و گفتگو با مسئولان محلی، پیشکسوتان، مربیان و داوران، تکواندوکاران استان، مشکل تکواندو را به صورت موقتی رفع کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، هادی ساعی رئیس فدراسیون روز دوشنبه ۲۷ تیرماه همزمان با عید غدیر به استان فارس سفر کرد. محمد مهدی فروردین نماینده مردم و رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی و سید حسین عباسی رئیس کمیته امور استان‌ها و مجامع فدراسیون نیز در این سفر ساعی را همراهی کردند.

ساعی با سفر به شهرهای فیروزآباد، فراشبند، قیروکازرین ضمن دیدار با مسئولان محلی و حضور در مراسم تجلیل از قهرمانان و تکواندوکاران نیز حضور داشت. در این سفر ساعی قول اهدای 3 تخته شیاپ چانگ به تکواندو این شهر را داد و مقرر شد با همکاری کمیته آموزش کلاس‌های ویژه آموزشی برای نقاط محروم و روستاهای استان نیز برگزار گردد.

رئیس فدراسیون تکواندو در بازگشت به شیراز در جلسه صمیمانه با پیشکسوتان، مربیان، داوران و تکواندوکاران استان شرکت و پای دردل و مشکلات آن ها نشست و توصیه‌های نیز داشت. وی عنوان داشت مشکل تکواندو فارس باید در خود خانواده تکواندو فارس حل شود کسی از بیرون نمی‌تواند درباره تکواندو تصمیم گیری کند.

در این جلسه مقرر شد یکی از تکواندوکاران استان به عنوان کاربر انتخاب شده و کلیه امور مربوط به داوران، مربیان و تکواندوکاران استان توسط وی در سامانه بانک اطلاعاتی انجام شود. ضمن اینکه با تصمیم رئیس فدراسیون تا مشخص شدن شرایط هیأت استان، مسئولیت برگزاری مسابقات داخلی، تشکیل و اعزام تیم های استان به مسابقات قهرمانی کشور نیز به هیات تکواندو شهرستان شیراز واگذار شد. 

ساعی تاکید که برای رفع کلی مشکل هیات تکواندو استان نهایت تلاش خود را خواهد داشت.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده