سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

آیت الله اعرافی: ورزشی مانند تکواندو در حوزه‌های علمیه باید با جدیت پیگیری شود 

مدیر حوزه های علمیه کشور گفت: ورزش در حوزه های علمیه با تعامل بیشتر فدراسیون ها و هیات هایی مانند تکواندو با جدیت دنبال می شود. 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو در ادامه نهمین سفر استانی خود به قم به همراه ابراهیم سانی خانی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان، سید حسین عباسی مدیر کمیته استان ها و مجامع، محمد جمشیدی رئیس هیات تکواندو استان قم و محمد بیرامی مدیر روابط عمومی فدراسیون تکواندو به دیدار آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور رفتند.

آیت الله شیخ علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور عصر امروز شنبه ۲۵ تیر ماه در دیدار با هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو بیان کرد: ورزش در کشورمان تبدیل به یک نهاد تاثیر گذار شده است و این موضوع باعث می شود وظایف سنگینی هم به عهده این مجموعه باشد.  تاثیر ورزش فقط در یک زمینه خاص محدود نمی شود و در موضوعات مختلف نقش بسزایی دارد. ورزش باعث می شود جوانان در اخلاق و ظاهر و غیره الگو برداری کنند. 
آیت الله اعرافی با اشاره به نقش ورزش در حوزه‌های علمیه بیان کرد: ورزش در حوزه های علمیه باید با جدیت دنبال شود و ما آماده همکاری با فدراسیون‌ها و هیئت هایی مانند تکواندو هستیم و به همه توصیه می کنیم به مسئله ورزش در حوزه های علمیه بپردازند.

او ادامه داد: به همه ما می دانیم که ورزش باعث نشاط و سلامتی جامعه است و باید از همه عوامل و ارکان در سراسر کشور تشکر کنیم.  با این حال به مسائل فقهی و فلسفی ورزش باید توجه بیشتری شود این موضوع نه تنها در ایران بلکه در کشورهای دیگر نیز مورد توجه قرار گرفته است، روی ابعاد فکری و فرهنگی ورزش باید کار اساسی انجام شود.

رئیس فدراسیون تکواندو تیز در این دیدار ضمن ارائه  گزارشی از شرایط تکواندو، عنوان داشت: کسب عنوان قهرمانی آسیا در بخش بانوان برای اولین بار در خاک کره جنوبی دستاورد بزرگی بود که مدتی قبل با درخشش دختران محجبه ایران اسلامی در تاریخ ورزش کشور ثبت شد. 

وی افزود: تکواندو رشته ای مناسب برای بانوان محجبه است و از همین رو جایگاه بسیار خوبی در بین خانواده ها دارد. همچنین تکواندو ارتباط خوبی با روحانیت داشته و در مباحث فرهنگی همکاری داریم.ما آمادگی داریم به عنوان اولین فدراسیون ورزشی دوره های  آموزشی مربیگری و داوری ویژه طلاب حوزه علمیه قم را آغاز کنیم.

رئیس فدراسیون تکواندو در پایان گفت: روحانیون بواسطه ارتباط خوبی که با مردم بخصوص در شهرها و روستاها دارند، می توانند در جهت گسترش تکواندو همکاری خوبی با ما داشته باشند.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده