سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

گلستان میزبان هشتمین سفر استانی ساعی-۳

خانه تکواندو گلستان با حمایت ویژه استاندار ساخته می شود

علی محمد زنگانه استاندار گلستان در دیدار با هادی ساعی اعلام کرد، استانداری از ساخت و تجهیز «خانه تکواندو گلستان» حمایت ویژه ای خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو، در هشتمین سفر استانی خود، با حضور در استانداری با علی محمد زنگانه استاندار گلستان دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست قاسمعلی برزمینی مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان به همراه سید حسین عباسی رئیس کمیته امور استان ها و مجامع فدراسیون و علی نوری رئیس هیات تکواندو گلستان؛ رئیس فدراسیون تکواندو را همراهی کردند.

زنگانه استاندار گلستان درباره این دیدار طی سخنانی گفت: خوشبختانه استعدادهای درخشانی در رشته تکواندو در گلستان وجود دارد؛ بنابراین ما نیز به نوبه خود تلاش لازم جهت تکمیل سالن تخصصی و ایجاد خانه تکواندو در استان را خواهیم داشت. سالن نیمه کاره ای در استان وجود دارد که می توان به عنوان سالن تخصصی تکواندو آن را در بازه زمانی یک ساله مورد بهره برداری قرار داد و با همکاری فدراسیون آن را تجهیز کرد.

وی افزود: ورزش و ایجاد نشاط زمینه کاهش آسیب های اجتماعی را فراهم می آورد و تعامل فدراسیون ها و هیأت ها ورزشی با اداره کل آموزش و پرورش منجر به کشف و پرورش استعدادهای ورزشی در رده نونهالان و نوجوانان می شود.

هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو  نیز طی سخنانی عنوان داشت: استعدادهای ارزشمندی در تکواندو گلستان وجود دارد که  فدراسیون از آن حمایت خواهد کرد. قطعا آمادگی استان گلستان برای میزبانی مسابقات قهرمانی تکواندو نونهالان و دیگر رده های سنی شایسته تقدیر است.

همچنین زنگانه استاندار گلستان، قول مساعد جهت حمایت از ساخت و تجهیز خانه تکواندو گلستان ظرف یک سال آینده داد و اعلام کرد مجوز ساخت این سالن منحصرا در اختیار هیات تکواندو استان گلستان خواهد بود.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده