سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

دیدار رئیس هیات تکواندو استان اردبیل با هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو

رئیس هیات تکواندو استان اردبیل به همراه استاد بزرگ بهنام ابرار با حضور در فدراسیون تکواندو از هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو جهت حضور در مجمع سالیانه استان اردبیل دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو به نقل از روابط عمومی هیات تکواندو استان اردبیل، تورج خوشروزی رئیس هیات تکواندو استان اردبیل به همراه استاد بزرگ بهنام ابرار با حضور در فدراسیون تکواندو با هادی ساعی رئیس فدراسیون دیدار کردند.

خوشروزی در این دیدار  به ارائه گزارشی از وضعیت و عملکرد هیات تکواندو استان اردبیل پرداخت و گفت:  هیات تکواندو استان اردبیل در  دوران کرونا علارغم تعطیلی باشگاه ها به فعالیت های خود از طریق فضای مجازی ادامه داد.

وی با بیان اینکه اموزش ها و دوره های دانش افزایی ویژه تکواندوکاران، مربیان و داوران در دوران کرونا آنلاین و برخط برگزار شد، گفت: بلافاصله بعد از پایان محدودیت های کرونایی و آغاز فعالیت مجدد باشگاه ها ، فعالیت های حضوری از سر گرفته شد.

رئیس هیات تکواندو استان اردبیل در ادامه سخنان خود به مشکلات و کمبودهای موجود در استان اردبیل اشاره کرد و گفت: امیدواریم با عنایت های فدراسیون، کمبودهای استان اردبیل برطرف و امکانات خانه تکواندو اردبیل نیز بروز رسانی شود.

خوشروزی در این دیدار ضمن درخواست میزبانی پوم و دان ۳و۴ آقایان برای سال۱۴۰۲ از کمیته آزمون فدراسیون، از هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو جهت حضور در مجمع سالیانه هیات تکواندو استان اردبیل دعوت بعمل آورد.

در این دیدار استاد بزرگ بهنام ابرار  ضمن تبریک و آرزوی موفقیت به هادی ساعی رئیس فدراسیون، برای وی در این مسئولیت خطیر  ارزوی موفقیت کرد و برای همکاری همه جانبه با فدراسیون اعلام آمادگی کرد.

رئیس هیات تکواندو استان اردبیل در حاشیه این دیدار با استاد مرتضی سلطانی سرمربی پاراتکواندو آقایان و خانم طوبی عباس زاده قهرمان پاراتکواندو بانوان که در اردوی تیم ملی بسر می بردند دیدار و گفتگو کرد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده