سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

آیین افتتاحیه مسابقات تکواندو یادواره شهدای ستاد مبارزه با مواد مخدر برگزار شد

مراسم افتتاحیه اولین دوره مسابقات تکواندو یادواره شهدای ستاد مبارزه با مواد مخدر با حضورمسئولان ستاد مبارزه با مواد مخدر ،نیروی انتطامی تهران بزرگ و هیات تکواندو استان تهران صبح امروز در خانه تکواندو پایتخت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان تهران، به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر مراسم  افتتاحیه اولین دوره مسابقات قهرمانی تکواندو تحت عنوان یادواره شهدای مبارزه  با مواد مخدر  دوشنبه ششم تیر ماه با حضور مصطفی هادی زاده دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر ،علی خلیلی رییس هیات تکواندو استان تهران، مسعود لشکری دبیر هیات ، سرهنگ براتی رئیس اداره مشاوره و مددکاری فرماندهی نیروی انتظامی تهران بزرگ ، خلیل محمدی مشاوره حقوقی ستاد کل نیروهای مسلح ، شریفی مدیر کل روابط عمومی ستاد مبارزه با مواد مخدر ، خانواده شهید کامبیز سنچولی ، مربیان ، داوران و ورزشکاران در سالن تکواندو زنده یاد سید سعید مهیمن برگزار شد .

این مراسم با تلاوتی چند از کلام الله مجید ، سرود ملی و پخش سخنان مقام معظم رهبری آغاز شد.

در ابتدا  این مراسم  مصطفی هادی‌زاده، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان تهران گفت: هر ساله ۲۶ ژوئن، مصادف با پنجم تیرماه در ایران، روز مبارزه با موادمخدر گرامی داشته می‌شود.
وی افزود: در این روز و به این مناسبت، کشورها گزارش یک ساله اقدامات خود را ارائه و همچنین مراسم های مختلفی را با هدف مبارزه با موادمخدر، پیشگیری از اعتیاد و… اجرا می‌کنند.
دبیر شورا بیان داشت: پیشگیری، مهم‌ترین محور و شاخصه در حوزه آسیب‌های اجتماعی است و مقام معظم رهبری نیز تأکید دارند که ۷۰ درصد اقدامات در حوزه پیشگیری و مابقی در حوزه‌های دیگر باشد.
هادی زاده ادامه داد: یکی از مصادیق بسیار مهمی که در حوزه پیشگیری می‌تواند از ورود اصلی‌ترین مخاطب ما که جوانان و نوجوانان هستند، به اعتیاد جلوگیری کند؛ ورزش است و قطعاً ورزش بازدارنده و دشمن اعتیاد و سایر آسیب‌های اجتماعی است، اگر یک نوجوان و جوان بتواند در حوزه نشاط، ورزش، شادمانی صحیح، دوستان سالم، حرفه‌آموزی و درآمدزایی فعالیت کند و مهارت‌های لازم را داشته باشد، باید بداند که دوره کسب مهارت حداکثر در دوره نوجوانی است و والدین نیز باید آگاه باشند که اگر نوجوان مهارت‌های لازم را در این دوره به‌خوبی فرانگیرد در آینده ممکن است دچار آسیب‌ها شود.
وی بیان داشت: درمان اعتیاد، سخت و پیچیده است؛ چرا که اعتیاد راه بی‌بازگشت است. جوان و نوجوانی که اطلاعاتش محدود باشد و باور داشته باشد که محرک‌ها اعتیادآور نیست، در آینده دچار مصیبت هایی می‌شود که قابل جبران نخواهد بود؛ لذا هرچقدر در کشورمان دایره  ورزشکاران افزایش یابد، قطعاً میزان آسیب کمتر خواهد بود.

دبیر شورا در پایان گفت: موادمخدر یکی از پنج تجارت مهم دنیا است و مافیای موادمخدر به دلیل گردش مالی بالای تجارت موادمخدر، برنامه‌ها و نقشه‌هایی را برای جوانان دارد، اما اگر همگان آگاه باشند که در عرصه ورزش و خودسازی، هر چقدر سرمایه‌گذاری شود؛ میزان آسیب کمتر خواهد بود، گرفتار نقشه‌های شوم مافیای موادمخدر نخواهیم شد.

علی خلیلی رییس هیات تکواندو استان تهران در این آیین طی سخنانی ضمن خیرمقدم به مسئولین و خانواده شهدا و تبریک موفقیت های تیم ملی تکواندو در مسابقات قهرمانی آسیا گفت : پیوندی که بین هیات تکواندو تهران و ستاد مبارزه با مواد مخدر شکل گرفته است بسیار اتفاق خوبی است و خوشحالم که امروز در خانه تکواندو پایتخت میزبان این مراسم هستیم .

وی اظهار کرد: یکی از بلایایی که جامعه بشری گرفتار آن است مواد مخدر می باشد و جوانهایمان را هدف قرار داده است . دامی که برای جوان های کشور ما پهن شده است در هیچ کجای دنیا نظیر ندارد که موادمخدر یکی از آنها می باشد و به عنوان مسئول موظفیم که شبانه روز تلاش کنیم تا نوجوانان را به سمت ورزش بکشانیم و  قطعا همه کسانی که در این مسیر تلاش می کنند اجر و مزدشان نزد خداوند متعال محفوظ است .

رییس هیات تکواندو استان تهران در پایان ضمن تقدیر و تشکر از دکتر مومنی دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: خدا راشاکریم امروز با همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر توانستیم اولین دوره رقابتهای قهرمانی تکواندو یادواره شهدای ستاد مبارز با مواد مخدر را برگزار نماییم قطعا این آغاز همکاری ورزش تکواندو با این ستاد است و امیدوارم بتوانیم با همکاری و تعامل بیشتر گام های  بزرگتر در راستای سلامت جوانان و نوجوانان کشورمان برداریم.

سرهنگ براتی رئیس اداره مشاوره و مددکاری فرماندهی نیروی انتظامی تهران بزرگ در ادامه این مراسم  بیان داشت :در ابتدا جا دارد از عوامل برگزاری این مراسم تقدیر و تشکر کنم که  بستر مناسب را برای ورزش و ایجاد شور و نشاط در بین نوجوانان عزیزمان فراهم کردند ،در این عرصه کنونی مبارزه اصلی با موادمخدر، آگاهی خانواده‌ها است و در تمام دنیا ثابت شده است که در عرصه مبارزه با موادمخدر باید اقدامات پیشگیرانه انجام شود تا افراد با آگاهی کامل، اعتیاد و مضرات آن را بشناسند و به سمت آن نروند.
وی ادامه داد: اگر دانش اعتیاد را به فرزندانمان بدهیم مطمئن باشیم که از این بلای خانمان‌سوز عبور خواهیم کرد، در واقع قسمتی از کار مبارزه با موادمخدر اقدامات فرهنگی است که زمان‌بر اما اثرگذار هستند.

در پایان این مراسم از خانواده شهید کامبیز سنچولی از شهدای مبارزه با مواد مخدر تقدیر و تجلیل شد ، همچنین از سوی هیات تکواندو استان تهران مصطفی هادی زاده دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر ،سرهنگ براتی رئیس اداره مشاوره و مددکاری فرماندهی نیروی انتظامی تهران بزرگ و ابوالفضل شریفی مدیر کل روابط عمومی ستاد مبارزه با مواد مخدر تقدیر شد .

 

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده