سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

نمایش بانوان تکواندوکار در مجموعه دهکده المپیک

تکواندو توسط بانوان تکواندوکار به مناسبت روز دختر به نمایش در آمد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از استان سیستان و بلوچستان ، بانوان تکواندوکا مراسمی زیبا اجرا نمودند .

این مراسم همزمان با فرارسیدن سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر جشن بزرگ گرامیداشت روز دختر در روز سه شنبه دهم خرداد ماه سال 1401 در دهکده المپیک شهرستان زاهدان با حضور جمع کثیری از دختران و زنان برگزار شد.

بمناسبت خجسته سالروز میلاد با سعادت مظهر عصمت و نجابت حضرت معصومه (س) و روز دختر جشن بزرگ ایراندخت با حضور خیل عظیمی از دختران و زنان در ورزشگاه 15 هزار نفری دهکده المپیک شهرستان زاهدان برگزار شد.

علاوه بر زنان و دختران پرشور و سرافراز زاهدانی، مهمانان ویژه ی از جمله دکتر ابراهیمی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری، فهیمه موسوی معاونت توسعه امور ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان، نارویی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان زاهدان، مشاورین بانوان دستگاه های آموزش و پرورش، سازمان تبلیغات اسلامی، معاونت تربیت بدنی سپاه سلمان، نماینده سازمان های مردم نهاد استان و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی و هیئت رئیسه تکواندو استان حضور داشتند.

 در این مراسم که با حضور پرشور و چشمگیر دختران زاهدانی همراه بود، برنامه های شاد و متنوعی از جمله حرکات نمایشی و هنرمندانه ورزشکاران و قهرمانان استان، اصحبت های انگیزشی در زمینه باور توانمندی های دختران و مسابقه های ویژه و همخوانی سرود ملی سلام فرمانده اجرا شده است.

از نکات قابل توجه جشن ایراندخت حضور خادمان و پرچم داران بارگاه ملکوتی حضرت با آوردن پرچم کریمه اهل بیت (س) در میان دختران باوقار و انقلابی زاهدانی که عطر خوش حرم آن حضرت را به شیفتگان اهل بیت هدیه کردند.

معاونت توسعه امور ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان با اشاره به برگزاری جشن های روز ملی دختران همزمان با میلاد فرخنده حضرت معصومه(س) اظهار كرد: نامگذاری روز ملی دختران فرصتی برای جریان سازی فرهنگی و توجه ویژه به موضوع دختران در جامعه و افزایش حس اعتماد به نفس و توسعه سلامت اجتماعی دختران است و در همین راستا اداره کل ورزش و جوانان استان همزمان با این ایام فرخنده، جشن و برنامه هایی ویژه دختران در سراسر استان برنامه ریزی کرده است.

فهیمه موسوی همچنین افزود: ویژه برنامه های دهه كرامت و روز دختر شامل برگزاری جشن و مولودی خوانی، شناسایی و تجلیل از دختران موفق، سخنرانی، گردهمایی، اردوهای آموزشی، مسابقات ورزشی و نمایشگاه های هنری است كه تمامی برنامه ها با رویكرد گسترش فرهنگ خودباوری، حیا و عفاف و تبیین نقش، جایگاه و منزلت دختران و ایجاد زمینه برای گسترش مشاركت اجتماعی دختران در سطح محلات برگزار می شود.

پس از صحبت های ارزشمند سرکار خانم موسوی ، تکواندوکاران به اجرای مراسمی زیبا و فرم های تکواندو پرداختند.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده