سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

با حضور دکتر صالحی امیری برگزار شد؛

اعطای دیپلم پایان هفتمین دوره پیشرفته مدیریت ورزشی"المپیک سولیداریتی"

مراسم اعطای دیپلم پایان هفتمین دوره پیشرفته مدیریت ورزشی "المپیک سولیداریتی" با حضور دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک صبح امروز (شنبه 31 اردیبهشت) در محل سالن جلسات کمیته ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی  فدراسیون تکواندو و به نقل از سایت کمیته ملی المپیک، مراسم اعطای دیپلم پایان هفتمین دوره پیشرفته مدیریت ورزشی "المپیک سولیداریتی" با حضور دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، دکتر نصرالله سجادی، دکتر عباسعلی گائینی از اساتید این دوره به همراه شرکت کنندگان دوره مدیریت ورزشی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم دکتر سارا مهرانی مدیر واحد همبستگی المپیک (المپیک سولیداریتی) در خصوص برگزاری هفتمین دوره پیشرفته مدیریت ورزشی "المپیک سولیداریتی" مباحث مطرح شده، تطابق کامل برگزاری دوره با پروتکل های IOC، تدوین سرفصل ها توسط کمیته بین المللی المپیک، همکاری اساتید حاضر در این دوره و مدت زمان  دوره، گزارشی را ارائه کرد که مورد توجه حضار قرار گرفت.
همچنین دکتر سید نصرالله سجادی و دکتر عباسعلی گائینی در خصوص اهمیت آموزش برای سازمان های ورزشی و نسل جدید منابع انسانی مواردی را مطرح کردند.

دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک در مراسم  اعطای دیپلم پایان هفتمین دوره پیشرفته مدیریت ورزشی "المپیک سولیداریتی" اظهار کرد: آموزش نقطه آغازی برای دانش و آگاهی است؛ همانطور که در جدیدترین و چهارمین تعریفی که از سواد دریونسکو بعنوان بزرگترین نهاد فرهنگی امروز نظام بین الملل داریم علم با عمل معنا شده است که در واقع ریشه در فرهنگ ما دارد و در گلستان سعدی هم به آن اشاره شده است که عالم بی عمل همانند زنبور بی عسل است.
وی افزود: دانش باید باعث تغییر در افراد شود، شخصی با سواد تلقی می گردد که بتواند با استفاده از آموخته ها و دانش خویش  در زندگی خود و به تعبیر من در زندگی خود و دیگران تغییر ایجاد کند. بنابراین دانستن و دانش به معنای عمل به آن نیست درصورتیکه دانش باعث ایجاد تغییر معنادار در زندگی فرد و دیگران شود آنگاه می توان گفت آن فرد انسان باسوادی است.

وی ادامه داد: نکته دوم کلمه شخص و شخصیت است؛ شخص زمانی هویت دارد که شخصیت همراه خودش داشته باشد. دانش علاوه بر آگاهی، شخصیت آفرینی هم می کند و امروز این جمع متشخص است. این مفهوم بار معنایی دارد یعنی آموزش باعث ارتقای شخصیت فردی می شود. شخصیت یکی از پازل های اصلی  توسعه فرهنگی در جامعه است؛ جامعه ای که افراد با شخصیت تری تربیت می کند آن جامعه سرعت توسعه بیشتری دارد و بالعکس.
رابطه معناداری میان شخصیت و توسعه ، شخصیت و اخلاق، شخصیت و سرمایه اجتماعی وجود دارد. شخصیت یکی از میوه های درخت انسانیت است. یک رابطه خوشه انگوری دارند. همانطور که در دانشگاه بدلیل اینکه از شخصیت بیشتری برخوردارند  و نه به واسطه دانش شاهد هستیم که فساد، خشونت، اعتیاد و آسیب های اجتماعی کمتری وجود دارد. بنابراین ما آموزش را پایه ای برای آگاهی بخشی می دانیم  و اگر دانش به شخصیت سازی مبدل نشود صرفا افزایش سطح معلومات است.

رئیس کمیته ملی المپیک تاکید کرد: از امروز نگاه ما به شما عزیزان نسبت به قبل از دوره وجه تمایز دارد به اعتقاد من شما با این دوره علاوه بر اینکه دانشتان ارتقاء پیدا کرد شخصیتتان نیز ارتقاء پیدا کرد، بنابراین باید قدردان استاد گائینی و استاد سجادی باشیم که حقیقتا سرمایه های ملی ما هستند و البته قدردان شما عزیزان که در مسیر دانش افزایی و شخصیت آفرینی نقش داشتید نیز هستیم.

دکتر صالحی امیری افزود:من آموزش را در این چارچوب  و منظرمی دانم که فرای محتوای آموزش ارتقای سطح شخصیت است و جامعه ایران امروز بیش از هر زمان دیگری به شخصیت سازی نیاز دارد.

رئیس کمیته ملی المپیک در پایان گفت: امروز علاوه بر مدرک پایان دوره از اینکه ارتقای شخصیت پیدا کردید به شما تبریک می گویم و درود بر شما.

دربخش پایانی این مراسم دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک به فارغ التحصیلان این دوره علی رغبتی، مرجان صفاری، بابک فقیر، هادی افشار بکشلو، دنیا پاداش، سید محسن میر، امیر حاجی قاسم، سپیده گلیجانی مقدم، آزاده گیلانی،  زهرا فتح اللهی، نسرین رمضانی، شهرام شهبازی، الهه سادات ذاکری و امین شرری دیپلم پایان هفتمین دوره پیشرفته مدیریت ورزشی "المپیک سولیداریتی" را اعطاء کرد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده