سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

در سومین سفر استانی رئیس فدراسیون تکواندو ؛

نگاه ویژه به تکواندو زنجان داریم /نیازمند حمایت همه جانبه مسئولان هستیم

هادی ساعی گفت: برای ارتقای تکواندو در استان ها به ویژه زنجان، نیازمند حمایت مسئولان عالی رتبه هستیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، تکواندوکاران زنجانی سه شنبه ۲۷ اردیبهشت ماه میزبان هادی ساعی بودند. سفری که ضمن حضور در مجمع سالیانه هیأت تکواندو استان، دیدار با خانواده شهدا، پیشکسوتان، مسئولان استانی و مدیران شرکت‌های بزرگ تجاری را نیز در پی داشت.

مجمع هیات تکواندو استان با حضور رئیس فدراسیون، جواد بازرگان مدیرکل ورزش و جوانان استان، سید حسین عباسی رییس مجامع و استان های فدراسیون و کلیه اعضا در محل اداره کل ورزش و جوانان استان  در این جلسه پس از بررسی عملکرد مالی و فنی هیأت تکواندو استان در سال ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰، تقویم پیشنهادی ۱۴۰۱ بررسی و مورد رأی گیری قرار گرفت. در ادامه اعضای مجمع به ابوالفضل خدایی به عنوان کارشناس خبره ورزشی و پیام جوادی به عنوان عضو هیأت رئیسه هیأت تکواندو رأی اعتماد دادند.

رئیس فدراسیون تکواندو در جریان مجمع طی سخنانی با اشاره به اینکه در جریان دیدار با استاندار موضوعات متعددی در خصوص تکواندوی استان مطرح شد، افزود: بررسی‌ها نشان می‌دهد تکواندو در زنجان جزو رشته‌های سرآمد بوده، بطوری که فعالیت بسیار خوبی را در بین هیأت‌های ورزشی داشته است.

وی با اشاره به اینکه این باور در مدیریت کلان استانی نیز نسبت به سرمایه گذاری در این رشته ورزشی پرطرفدار استان وجود دارد، اظهار داشت: استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان این استان نیز اذعان دارند که فعالیت رشته ورزشی تکواندو بسیار خوب بوده و در این ارتباط قهرمانان، مربیان و داوران بین المللی بسیار خوبی را پرورش داده است. این استان با توجه به پتاسیل های فراوانی که در رشته ورزشی تکواندو دارد هنوز به حق بازدهی خود در کشور نرسیده است. زنجان از ظرفیت‌های بسیار خوبی در رشته تکواندو در بخش مبارزه و پومسه برخوردار است و علاوه بر امکانات لازم، در بُعد نرم افزاری و سخت افزاری نیز مهیا شده است.

رئیس فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه قهرمانان، مربیان، داوران تکوندوی این استان فعال بوده اما به اسم تیم و استانی دیگر در رویدادهای ورزشی کشوری حضور پیدا می‌کنند، اظهار داشت: این موضوع به پراکندگی ورزشکاران و پتاسیل‌های آن منتهی می‌شود که امیدواریم با حمایت‌های استاندار زنجان و قول‌های که در این خصوص داده شده زنجان در سال جاری با تیم‌‌های مختلف حضوری پررنگ در کشور داشته باشد.

ساعی با اشاره به اینکه فدراسیون تکواندو نیز تمامی حمایت و تلاش خود را می‌کند تا یک حامی مالی خوب در کنار هیأت تکواندوی استان زنجان قرار بگیرد، خاطرنشان کرد: تحقق این مهم از ابعاد مختلف اثر گذار است که امیدواریم محقق شود.

رئیس فدراسیون تکواندو ایران پیش از این جلسه به همراه مدیرکل ورزش و جوانان و خانواده تکواندو با حضور در دفتر جلسات استانداری با دکتر افشارچی استاندار دیدار و در ارتباط با مباحث حمایتی از رشته ورزشی تکواندو صحبت‌هایی صورت گرفت.

منزل شهید عطایی بنیانگذار تکواندو استان زنجان مقصد بعدی هادی ساعی قبل از تشکیل بود.  در این دیدار رئیس فدراسیون ضمن دیدار و گفتگو با خانواده عطایی به رسم ادب و یادبود، هدیه‌ای به مادر گرانقدر این شهید بزرگوار اهدا نمود.

ساعی پس از برگزاری مجمع، ساعی با حضور در محل سپاه انصارالمهدی با سردار کرمی فرمانده سپاه پاسداران استان زنجان نشست مختصری داشت و مباحثی در راستای ارتقای جایگاه تکواندو استان و حمایت‌های لازم مطرح گردید.

رئیس فدراسیون تکواندو در جریان سفر خود به زنجان در ادامه با امام جمعه زنجان آیت الله خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و همچنین با فرماندار زنجان آقای خالقی نیز دیدار کرد و درخواست حمایت همه جانبه از هیئت تکواندو استان از مسئولان رأس استان را داشت.

وی در پایان سفر خود به همراه مدیرکل ورزش و جوانان و رئیس هیأت تکواندو با حضور در شرکت پارس حیات شهرستان ابهر (تولید کننده مطرح اقلام بهداشتی)،در خصوص حمایت مالی و اسپانسری تیم‌های تکواندو استان با مسئولین رأس این شرکت گفتگویی داشت.

 

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده