سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

تلاش پاکستان برای میزبانی رقابت های کسب سهمیه؛

شاگردان یوسف کرمی به دنبال بلیت المپیک 2024 پاریس

فدراسیون تکواندو پاکستان با ارسال درخواست به اتحادیه تکواندو آسیا خواستار میزبانی رقابت های کسب سهمیه قاره ای در کشور خود میزبانی کند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو،  فدراسیون تکواندو پاکستان برای اولین بار در تاریخ ورزش این کشوربه طور رسمی پیشنهاد میربانی از رقابت های کسب سهمیه قاره ای المپیک 2024 پاریس را به ATU ارائه کرد.

 رئیس فدراسیون تکواندو پاکستان تایید کرد که فدراسیون تکواندو این کشور پیشنهادی را برای برگزاری دور مقدماتی المپیک به فدراسیون جهانی تکواندو ارائه کرده است که در صورت تایید، اولین رویداد مهم المپیکی در تاریخ ورزش کشور خواهد بود.

«وسیم احمد»  در این‌باره در گفت و گو با خبرگزاری رسمی the news پاکستان، گفت: پیش از این هرگز پاکستان در هیچ رشته ورزشی رقابت های کسب سهمیه المپیک  را برگزار نکرده است. ما این پیشنهاد را به فدراسیون تکواندو آسیا ارسال کرده ایم که در مجمع این اتحادیه در 22 ژوئن 2022 در کره جنوبی درباره پیشنهادات میزبانی کشورها، تشکیل جلسه می دهند تا در مورد سرنوشت دور مقدماتی تصمیم گیری کنند.

رئیس فدراسیون تکواندو پاکستان گفت: من امیدوار و مطمئن هستم که پیشنهاد پاکستان مورد قبول واقع می شود؛ چراکه با میزبانی خوبی که در مسابقات آزاد  پاکستان داشتیم، نشان دادیم  توانایی میزبانی از 16 کشور با  بیش از 150 ورزشکار را داریم.  این رویداد که از 1 تا 5 نوامبر 2021 برگزار شد، مورد استقبال کشورهای آسیایی قرار گرفت. با توجه به موفقیت در میزبانی این رویداد، امیدوارم کشورهای صاحب عنوان از پیشنهاد پاکستان حمایت کنند.

وسیم احمد عنوان کرد: دولت پاکستان به طور کامل از فدراسیون تکواندو برای دستیابی به این میزبانی حمایت خواهد کرد. از آنجایی که  برگزاری رقابت های کسب سهمیه المپیک تلاشی برای دیده شدن و البته کمک به تکواندوکاران برتر ما برای حضور در بازی‌های پاریس 2024 است، حمایت دولت برای کسب موفقیت امری ضروری خواهد بود. 

رئیس فدراسیون پاکستان همچنین درباره ارائه میزبانی رقابت های آزاد تکواندو در سال 2023 در اسلام آباد، بیان کرد: علاوه بر پیشنهاد میزبانی مسابقات کسب سهمیه  المپیک، فدراسیون تکواندو پیشنهاد میزبانی پنجمین دوره مسابقات آزاد آسیایی را در نوامبر و دسامبر 2023 ارائه کرده است. .هر 2 رویداد بزرگی هستند و ما قبلاً چهار دوره رقابت های آزاد آسیایی را میزبانی کرده ایم و اکنون نیز در تلاش برای کسب پنجمین میزبانی هستیم. اعتبار ما برای میزبانی رویدادهای بزرگ بین المللی توسط کشورهای عضو به رسمیت شناخته شده است؛ امیدواریم که این 2 رویداد مهم در اسلام آباد برگزار شوند.

مسابقات قهرمانی کشور پاکستان  از 8 تا 12 ژوئن در  اسلام‌آباد برگزار می‌شود. گفتنی است یوسف کرمی قهرمان سابق المپیک و مربی ایرانی، هدایت تیم ملی تکواندو پاکستان را برعهده دارد؛ کرمی که یک مدال ارزشمند برنز المپیک را در کارنامه دارد، می خواهد این بار به عنوان سرمربی با شاگردانش در رقابت های المپیک 2024 پاریس حاضر شود.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده