سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

اخلاقی: پیشرفت ملی پوشان پومسه ایران در قهرمانی جهان محسوس بود

سرمربی تیم ملی پومسه گفت: ملی پوشان پومسه ایران عملکرد بسیار خوبی در رقابت های جهانی گویانگ داشتند.

احمد اخلاقی سرمربی تیم ملی پومسه کشورمان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو، در خصوص رقابت های جهانی گویانگ عنوان کرد: در یازدهمین دوره مسابقات در سال 2018 تعداد بیشتری شرکت کردند اما در این دوره از رقابت‌ها 13 نماینده برای ایران به روی شیاپ چانگ رفتند. همچنین به دلیل شرایط موجود تعداد کمتری از کادر فنی به مسابقات اعزام شدند.

وی ادامه داد: رقابت های جهانی سال 2018 آخرین تورنمنتی بود که ملی پوشان شرکت کردند و در این مدت زمان بازیکنان چندان در میدان های جهانی مخصوصا به صورت حضوری، شرکت نداشتند.  در رقابت های گویانگ تیم های ملی کره جنوبی، چین تایپه و اسپانیا با تیم کامل وارد تورنمت شدند. اگرچه تعداد ملی پوشان ما کم بود، اما سعی کردیم تیمی را اعزام کنیم که در تمامی رده های سنی به غیر از بخش نونهالان به مدال آوری آنها در رقابت های قهرمانی جهان ایمان داشته باشیم. 

سرمربی تیم ملی پومسه درباره نتایج به دست آمده در رقابت های جهانی گویانگ عنوان کرد: اگر بخواهیم با دور قبلی مسابقات مقایسه کنیم نتایج به دست آمده قابل قبول بود. اگر بخت با ما یار بود می توانستیم با تعداد کمتر بازیکن نسبت به دوره قبل، مقام چهارمی خود را تکرار کنیم. در برخی رقابت ها اشتباهات داوری آشکار بود و حتی این موضوع را به کمیته داوران برگزاری مسابقات اعلام کردم و آن ها هم به اجحافی که در حق ملی پوشان ایران شد؛ واقف بودند. 

او درباره رکوردشکنی نادر خدامرادی و امیرعلی علیزاده در رقابت های گویانگ، عنوان داشت:در کنار همه ملی پوشان این 2 پومسه رو نسبت به قبل رشد بسیار محسوس و خوبی داشتند و رشد فردی و تکنیکی آن ها به وضوح دیده شد. خدامرادی از روز اول تمرینات عزم خود را جزم کرده بود تا یک مدال خوشرنگ کسب کند و به روزهای آخر تمرینات که نزدیک شدیم حس کردیم او می تواند برایمان افتخار آفرینی کند. خدا را شکر نتیجه تلاش های خدامرادی و علیزاده  در کنار کادر فنی نتیجه داد و مدال طلا را به خود اختصاص دادند. 

اخلاقی افزود: امیرعلی علیزاده نیز به خوبی بازی را مدیریت کرد و با وجود اینکه در فینال از لحاظ امتیازی از رقبا عقب بود اما در فرم نهایی به قدری خوب خود را کنترل کرد که توانست مدال ارزشمند برنز را به دست بیاورد. 

سرمربی تیم ملی پومسه در پایان گفت: باید به فدراسیون تکواندو خدا قوت و خسته نباشید بگویم که در مدت زمان کوتاه رقابت های انتخابی تیم ملی پومسه را دوباره برگزار کرد و پس از آن شرایط خوبی برای تمرینات ما مهیا شد. از هادی ساعی رئیس و مسعود لشکری سرپرست دبیری فدراسیون تکواندو بابت همه کمک های بی دریغی که از تیم ملی داشتند سپاسگزارم و حتی از کسانی که در افتخارآفرینی ما کوچک ترین نقش را داشتند نیز تشکر می کنم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده