سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

نخستین باشگاه تکواندو روستایی استان بوشهر افتتاح شد

اولین باشگاه تکواندو روستایی استان بوشهر در سال ۱۴۰۱ افتتاح گردید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیئت تکواندو استان بوشهر ، رئیس هیئت تکواندو استان بوشهر با اشاره به مطلب فوق گفت: باشگاه سپهر با مدیریت احمد سلطانی و حسنیه حمیدیان در 2 بخش آقایان و بانوان به عنوان نخستین باشگاه روستایی تکواندو این استان در سال ۱۴۰۱ است که  ظرفیت پذیرایی ورزشکاران پنج روستا اطراف با جمعیت بالغ بر ۵ هزار نفر سکنه را دارد.

وی خاطر نشان کرد: باتوجه به پتانسل استعدادی بسیار خوب در نسل جوان و بیشینه موفقیت های کوناگون در رویداهای مختلف بویژه در رده های پایه توسعه و سرمایه گذاری در بعد قهرمانی این رشته در استان بویژه در روستاها از برنامه های اصلی ما است که  همکاری مسئولین را هم می طلبد.

سعید اسماعیلی رئیس هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی و محلی استان بوشهر در آیین افتتاحیه باشگاه تکواندو سپهر خوشمکان گفت: با توجه به اینکه حدود ۲۶ درصد از جمعیت کشور در روستاها زندگی می کنند سرمایه بزرگ استعدادی در رشته های مختلف را می توان در این مناطق شناسایی کرد. ما نیز در توسعه ورزش روستایی در کنار مسئولین محلی و هیات های استان آماده هرگونه همکاری می باشیم.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: آمادگی داریم با هیات پویا و فعال تکواندو نخستین دوره از بازی‌های تکواندو ویژه روستاییان استان بوشهر را در آینده  برگزار شود‌.

درپایان این مراسم مقرر شد یک تخته تشک تمرین توسط هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی و محلی و تعدادی از امکانات تخصصی توسط هیات تکواندو به این باشگاه اختصاص داده شود.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده