سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

کادر فنی تیم‌های ملی پایه مشخص شد

با اعلام سخنگوی کمیته فنی فدراسیون تکواندو، کادر فنی تیم‌های ملی نوجوان و نونهال در دو گروه دختران و پسران برای حضور در رقابتهای قهرمانی جهان و آسیا مشخص شدند.

مسعود لشگری با بیان مطلب فوق به روابط عمومی فدراسیون تکواندو، اظهار داشت: جلسه کمیته فنی «کیوروگی» با حضور زهرا سروی، اصغر رحیمی، فیض الله نفجم، هادی افشار و به ریاست هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو، به منظور انتخاب کادر فنی تیم‌های ملی رده سنی نوجوانان و نونهالان جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و جهان تشکیل شد.

سخنگوی کمیته فنی افزود: در جلسه فوق مقرر شد با توجه به فاصله اندک دو رویداد قهرمانی جهان و قهرمانی آسیا در هر رده دو سنی، تیم ملی با کادر فنی جداگانه تشکیل گردد که در نهایت پس از بحث و بررسی سوابق مربیان مختلف، سرمربیان تیم‌های رده سنی پایه انتخاب و معرفی شدند.

سرپرست دبیری فدراسیون تکواندو ادامه داد: در بخش بانوان فاطمه صفرپور سرمربی تیم نوجوانان در رقابت‌های قهرمانی جهان خواهد بود و همین مسئولیت را در رقابتهای قهرمانی آسیا راضیه آقاجانپور در تیم ملی نوجوانان برعهده خواهد داشت. در بخش نونهالان، معصومه محمدیان سرمربی تیم اعزامی به رقابت‌های قهرمانی جهان و شهره خلج زاده سرمربی تیم ملی در رقابت‌های قهرمانی آسیا هستند.

لشگری گفت: در بخش پسران محمدرضا زوار سرمربی تیم ملی نوجوانان در رقابت‌های قهرمانی جهان است و وحید عبداللهی هدایت تیم ملی را در رقابتهای قهرمانی آسیا عهده دار خواهد بود. در بخش نونهالان نیز، هدایت تیم ملی در رقابت‌های قهرمانی جهان برعهده حسینعلی نعیمی است و در رقابت‌های قهرمانی آسیا کوروش رجلی سرمربی تیم ملی در این رده سنی خواهد بود.

وی در پایان عنوان داشت که اعضای کادر فنی این تیم ها با نظر سرمربی انتخاب و معرفی خواهند شد. 

شایان ذکر است رقابت‌های نونهالان قهرمانی جهان ششم تا نهم مرداد ماه و قهرمانی نوجوانان جهان ۱۱ تا ۱۶ مرداد به میزبانی بلغارستان در شهر صوفیه برگزار خواهد شد.رقابت‌های قهرمانی نونهالان آسیا ۲۴ و ۲۵ مرداد و نوجوانان آسیا ۲۶ و ۲۷ مرداد در مغولستان و شهر «اولان باتور» برگزار خواهد شد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده