سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

در نشست روسای کمیته های ستادی استان؛

لشکری:هدفمند و با جدیت تقویم کاری خود را اجرا نمایید

اولین نشست هم اندیشی روسای کمیته های ستادی هیات تکواندو استان تهران با حضور مسعود لشکری در سالن تکواندو زنده یاد سید سعید مهیمن برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از سایت هیات تکواندو استان تهران؛ جلسه مشترک روسای کمیته های ستادی استان به منظور برنامه ریزی و هماهنگی برنامه های سال جاری با حضور مسعود لشکری دبیر هیات استان و روسای کمیته های تکواندو تهران عصر  امروز دوشنبه ۲۲ فروردین ماه در سالن تکواندو زنده یاد سید سعید مهمین برگزار گردید.

دبیر هیات تکواندو استان تهران در این نشست گفت : در ابتدا  فرا رسیدن سال جدید و ماه مبارک رمضان را تبریک  عرض می نماییم و  سالی پر از موفقیت و سلامتی برای  تک تک شما عزیزان ارزومندم ، قطعا همچون سال های گذشته  با کمک و همیاری  شما مسئولین و  نیز با داشتن یک برنامه دقیق و منظم، می توانیم در راستای اهدافمان گام برداریم امسال نسبت به سالهای قبل به رغم اینکه ویروس کرونا کاهش یافته متفاوت تر است و کلیه رویدادهای ورزشی  به صورت حضوری برگزار خواهد شد .

وی افزود: بر همین اساس می بایست برنامه ریزی خوب و مناسبی را در جهت پیشرفت تکواندو تهران  در سطح فنی و کیفی داشته باشیم و باید هدفمند به سوی جلو برویم و با تلاش مضاعف برنامه های پیشنهادی را به سرانجام برسانیم .

لشکری با بیان اینکه باید از تمامی ظرفیت ها و پتانسیل تکواندو تهران استفاده کنیم در ادامه گفت :کلیه برنامه های تکواندو تهران  اعم از مسابقات، آموزشی ،لیگ،پایگاه قهرمانی،آزمون ، اردوهای تیم های استانی، استعداد یابی  و غیره  پس از ماه مبارک رمضان آغاز خواهد شد و از تمامی شما عزیزان می خواهم که به صورت هدفمند و جدی تقویم کاری خود را  در سال ۱۴۰۱ اجرا نمایید.

دبیر هیات استان در پایان اظهار داشت :تمامی استان ها برای ارتقاء سطح فنی و کیفی خود در حال فعالیت هستند و ما نیز باید بیش از پیش فعالیت کنیم و با تلاش مضاعف همواره در رتبه یک کشور قرار بگیریم .

در این نشست مسئولین کمیته ها ضمن ارائه برنامه های خود با دبیر هیات به گفتگو پرداختند.همچنین  احکام روسای کمیته های ستادی تکواندو تهران توسط دبیر هیات به مسئولین مربوطه اهدا شد .

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده