سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

تکواندو بوشهر به حمایت بخش خصوصی نیاز دارد

رئیس هیات تکواندو استان بوشهر گفت: این استان در رشته تکواندو استعدادهای بسیار درخشانی دارد که در صورت حمایت و توجه بخش خصوصی قادر به افتخارآفرینی‌ در سطح کشور خواهد شد

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان بوشهر؛ سید جلال سید مردانی روز دوشنبه افزود: استان بوشهر سال گذشته حضور خوبی در لیگ دسته یک تکواندو کشور داشت اما به علت مشکلات مالی موفق به صعود از مرحله مقدماتی نشد.

وی بیان کرد: علیرضا بخت پاراتکواندوکار هم استانی در جام بین المللی فدراسیون جهانی موفق به کسب رتبه نخست و مدال طلا شد که این تنها گوشه‌ای از ظرفیت ورزشکاران هیات تکواندو استان بوشهر است.

رئیس هیات تکواندو استان بوشهر یادآور شد: سال گذشته بخش خصوصی در برازجان و گناوه حمایت‌هایی از تکواندو انجام دادند که این حمایت به تنهایی تامین کننده نیازهای تکواندو استان بوشهر نبود.

سیدمردانی ادامه داد: هیات تکواندو استان بوشهر براساس آخرین ارزیابی با ۲ هزار و ۱۴ ورزشکار در بین پنج هیات پرجمعیت این استان از حیث شمار ورزشکاران سازمان یافته قرار گرفته است که به تناسب این آمار نیاز است حمایت موثرتری از تکواندو صورت گیرد.

وی یادآور شد: در یک سال اخیر شهرستان‌های کنگان و دشتی به ترتیب بیشترین جذب تکواندوکار را در بین شهرستان‎های استان بوشهر داشتند که در این شهرستان‎ها و دشتستان و گناوه به دلیل شمار زیاد تکواندوکار نیاز به احداث سالن اختصاصی است.

سید مردانی اظهار کرد: استان بوشهر به واسطه شرایط خوب زیرساختی درخواست میزبانی اردوهای تیم ملی استاژ  فنی کشور را به فدراسیون ارائه کرده است.

وی گفت: این استان همچنین آمادگی دارد  تا در صورت حضور در هر کدام از لیگ‌‎های کشوری بتواند رقابت‌های لیگ را میزبانی کند.

رئیس هیات تکواندو استان بوشهر یادآور شد: در ماه اخیر نیز چهار نفر از استان بوشهر شامل سجاد مظفری، سید جلال سید مردانی، مژده علیزاده، سودابه مویدی در دوره داوری بین المللی هانمادانگ شرکت و این دوره را با موفقیت طی کردند.

سید مردانی عنوان کرد: در این ماه نیز سجاد مظفری و فرزاد فرهی در دوره داوری بین المللی کیوروگی کشور آذربایجان شرکت خواهند کرد وآذرماه امسال آزمون کشوری ارتقا درجه کمربند مشکی در دان‎های ۳ و ۴ ویژه بانوان به میزبانی بوشهر برگزار خواهد شد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده