سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

رئیس فدراسیون تکواندو درگذشت پدر سردار شهید غنیمت پور را تسلیت گفت

رئیس فدراسیون تکواندو با ارسال پیامی درگذشت پدر سردار شهید حسین غنیمت پور را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، هادی ساعی، رئیس فدراسیون تکواندو در پی درگذشت حاج محمدعلی غنیمت پور  پدر شهید سردار حسین غنیمت پور «شهید شاخص تکواندوایران» پیام تسلیتی را صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

کُلُّ نَفْسٍ ذائِقَةُ الْمَوْتِ ثُمَّ إِلَیْنا تُرْجَعُونَ‌‌‌‌‌‌‌

خبر درگذشت مرحوم «حاج محمدعلی غنیمت پور» والد ارجمند شهید گرانقدر دفاع مقدس سردار شهید حسین غنیمت پور موجب اندوه و تأثر فراوان شد.

به راستی پدران شهدا، اسوه‌های ایثار و نمونه‌های برتر استقامت و فداکاری و الگوی حیات معنوی، صداقت و زندگی جاوید هستند. بی شک همت آن پدر والامقام در تربیت انقلابی و ایمانی فرزندانی مجاهد و ایثارگر تحت آموزه‌های قرآنی و تعالیم اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام)، برای همیشه ماندگار خواهد بود. والدین شهدا به ویژه این پدر عزیز در لحظه لحظه‌های زندگی با برکتشان همواره مبلغ و مروج فرهنگ ناب شهیدان بوده اند.

اینجانب مصیبت در گذشت این پدر فداکار را به عموم مردم شهید پرور سمنان تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزدمنان علوّ درجات برای آن فقید سعید، و صبر و شکیبایی برای بازماندگان مسئلت می‌نمایم.

 سردار شهید حسین غنیمت پور شهید شاخص تکواندو سال ۱۳۹۵، در سال ۱۳۶۵ با تیر مستقیم دشمن بعثی به شهادت رسید و در گلزار شهدای شاهرود آرام گرفت.

لازم به ذکر است در سال‌های گذشته، محمدعلی خسروی قهرمان المپیک جوانان 2018 آرژانتین و هادی خالقیان دارنده مدال برنز آسیا، با حضور در منزل سردار شهید حسین غنیمت پور، نشان طلا و برنز خود را به این شهید بزرگوار تقدیم کردند.

 

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده