سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

ساعی: دنبال درآمدزایی از جیب تکواندو نیستم

رئیس فدراسیون تکواندو، گفت: وقتی که سمتی را قبول می کنیم باید با خوب و بد آن بسازیم و سعی کنیم با مدیریت درست امور را پیش ببریم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو؛ هادی ساعی درباره زمان تعیین تکلیف کادر فنی تیم‌های ملی تکواندو، اظهار کرد: کمیته فنی در دو بخش پومسه و مبارزه تشکیل شده و جلسات مختلفی برگزار شده است، تعدادی از مربیان مد نظر کمیته فنی نیز برنامه‌های خود را ارائه کرده‌اند و بزودی در اینباره تصمیم گیری خواهد شد.

رییس فدراسیون تکواندو، درباره وضعیت مالی فدراسیون تکواندو، گفت: وزارت ورزش به غیر از همان مقداری که برای میزبانی ایران از ۴ رویداد بین المللی به فدراسیون پرداخت کرد، دیگر واریزی نداشت، به هر حال بخشی از این مشکلات در شرایط فعلی طبیعی است و نمی‌توان خیلی گلایه‌ای داشت.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بابت حضور در رویدادهای پیش رو نگران مشکلات مالی نیست، خاطرنشان کرد: قطعا نگرانی که داریم. ما در ۶ ماه، ۱۱ رویداد مهم را در پیش داریم که باید در همه آن‌ها شرکت کنیم، حضور در این رقابت‌ها نیازمند صرف هزینه‌های زیادی است. البته من همیشه سعی می‌کنم بر روی کار و اهدافی که داریم تمرکز کنم و خیلی اهل گلایه کردن نیستم.

ساعی افزود: وقتی که سمتی را قبول می کنیم باید با خوب و بد آن بسازیم و سعی کنیم با مدیریت درست امور را پیش ببریم. امیدوارم بتوانیم بدون مشکل خاصی برنامه‌هایمان را دنبال کنیم.

رییس فدراسیون تکواندو، تصریح کرد: البته از همان ابتدا کارهای دشوار و سختی را پشت سر گذاشتیم. در هفته اول، میزبانی از ۴ رویداد بین‌المللی مهم را داشتیم که خدا را شکر به بهترین شکل انجام شد، بعد از آن مباحث مربوط به دادن عیدی و اقلام به کارکنان فدراسیون را انجام دادیم و در ادامه نیز مرکز آموزش جهانی کوکی وان در ایران افتتاح شد و در اولین گام دوره داوری بین المللی را با حضور ۸۲ داور برگزار کردیم که کار بسیار مهمی بود. هر کدام از این داوران برای حضور در کشوره کره‌جنوبی باید مبلغی در حدود ۴ هزار دلار هزینه می‌کردند اما با برگزاری این دوره در ایران، از خروج مبالغ زیادی ارز از کشور جلوگیری شد.

وی ادامه داد: این دوره در ایران با مبلغ ۲ میلیون تومان به اضافه ۳۰۰ دلار به ازای هر نفر برگزار شد که صرفه جویی قابل توجهی را برای شرکت کنندگان به دنبال داشت، البته مبلغ ریالی قرار بود دو میلیون و پانصد هزار تومان باشد که آن را تا جایی که امکان داشت پایین آوردیم و به ۲ میلیون تومان رساندیم چرا که ما به دنبال این نیستیم که هزینه تکواندو را از جیب جامعه تکواندو دربیاوریم. با وجود افزایش ۳۰ تا ۴۰ درصدی هزینه ها، قصد من این بود که هیچ افزایشی در هزینه‌های آموزشی و بانک اطلاعاتی و ... نداشته باشیم تا فشاری به جامعه تکواندو وارد نشود اما هیات رییسه تصمیم گرفت ۱۰ درصد به هزینه ها اضافه شود تا برای سال‌های بعد با افزایش بسیار زیاد روبرو نشویم، البته پیش از این قرار بود ۲۰ تا ۲۵ درصد به هزینه های آموزشی و بانک اطلاعاتی اضافه شود اما من نمی‌خواستم این اتفاق بیفتد. در نهایت هیات رییسه تصمیم گرفت ۱۰ درصد افزایش پیدا کند.

منبع - خبرگزاری ایسنا

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده