سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

پیام تبریک هادی ساعی به مناسبت عید نوروز

رییس فدراسیون تکواندوی جمهوری اسلامی ایران، در پیامی فرا رسیدن سال 1401 را به مردم ایران و خانواده بزرگ تکواندو تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، در پیام هادی ساعی  آمده است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم
یا مقلّب القلوب و الابصار یا مدبّر اللّیل و النّهار یا محوّل الحول و الاحوال حوّل حالنا الی احسن الحال.

در آستانه نوروز باستانی و طمطراق پیک بهاران و آغاز سال نو تبریک و تهنیت صمیمانه خود را تقدیم هموطنان عزیزم، جامعه بزرگ ورزش کشور، بخصوص خانواده محترم و پرافتخار تکواندو داشته و در پرتو الطاف بیکران خداوندی سلامتی و بهروزی، طراوت و شادکامی، عزت و کامیابی را برای شما آرزومندم.


تبریک ویژه عرض می‌کنم حضور خانواده معظّم شهیدان و به جانبازان عزیز و خانواده‌های آنها، و درود فراوان می‌فرستم به روح مطهّر امام بزرگوار و ارواح مطهّر شهیدان.


امیدوارم در سالی که در ساعات آغازین آن هستیم، از گزند هر گونه بیماری دور باشید و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، در مهار ویروس کرونا کوشیده تا به امید خدا شاهد ریشه کن شدن آن باشیم.

خداوند بزرگ را شاکرم که مقدر فرمود از روزهای پایانی سال در خدمت جامعه تکواندو باشم و به عنوان فرزند کوچک این خانواده که بیش از ۱۵ سال در بزرگترین میادین ورزشی برای اهتزاز پرچم مقدس کشورم و خوشحالی مردم عزیز و سختی کشیده تلاش کرده، این بار به حکم وظیفه و با رأی این خانواده عزتمند، مسئولیت فدراسیون را عهده دار شوم.

سال ۱۴۰۱ برای ورزش کشور سال سختی است و به طبع آن تکواندو نیز رویدادهای مهم و متعددی را در پیش خواهد داشت.راه سخت است و دشوار، ولی با وفاق، همدلی، همیاری و کمک خانواده بزرگ تکواندو، پیشکسوتان، قهرمانان، مربیان و داوران هر سختی آسان می شود.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده