سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

رشیدوف: می خواهم در المپیک پاریس دومین مدال طلا را تصاحب کنم

قهرمان ازبکستانی المپیک توکیو گفت: قصد دارم روند رو به رشد خودم را ادامه دهم و برای دومین بار در المپیک مدال طلا را به دست بیاورم.

اولوگ‌ بک رشیدوف قهرمان ازبکستانی المپیک توکیو در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو، درباره حضور در رقابت های جام باشگاه های آسیا و مسابقات تکواندو جام ریاست فدراسیون جهانی به میزبانی تهران بیان کرد: من بابت درخشش دراین رقابت ها بسیار خوشحالم چرا که برای اولین بار است به ایران سفر می کنم. تکواندوکاران ایرانی بسیار قوی هستند و به قدری با استعداد هستند که می توانند هر حریفی را به چالش بکشند. 

قهرمان چهارمین دوره مسابقات تکواندو جام ریاست فدراسیون جهانی با اشاره به قدرت تکواندوی ایران در جهان، بیان کرد: ایران تکواندوی قدرتمندی دارد و نباید این موضوع را انکار کرد. در هر صورت بابت دشت 2 مدال ارزشمند طلا که موجب ارتقای امتیازاتم در رنکینگ جهانی شد، بسیار خوشحال هستم. من واقعا به این 40 امتیاز برای ثبات در رنکینگ جهانی نیاز داشتم و تمام تلاشم را کردم تا به این مهم برسم. 

رشیدوف درباره هدف خود در آینده، اظهار کرد: قطعا در المپیک پاریس قصد دارم در کسب مدال طلا دبل کنم و بعد از المپیک توکیو، یک افتخار جدید برای کشورم به دست بیاورم. 

دارنده مدال نقره بازی‌های المپیک تابستانی در سال 2019، در پاسخ به این سوال که الگوی او در تکواندو چه کسی است، عنوان کرد: من سال 2008 تصمیم گرفتم تکواندو را شروع کنم و الگوی اصلی ام در تکواندو دائه هون  لی تکواندوکار استثنائی اهل کشور کره جنوبی بود و روزی با او در المپیک توکیو رو به رو شدم و توانستم از سد او بگذرم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده