سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

سلیمی: برای جایگاه فعلی ام در تکواندو 2 سال تلاش کردم

فنی ترین تکواندوکار رقابت های بین المللی جام فجر گفت: از 2 سال گذشته مسیر حرفه ای را برای خودم طراحی و سعی کردم گام به گام این راه را با موفقیت طی کنم.

 آرین سلیمی قهرمان رقابت های بین المللی جام فجر در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو درباره مدال آوری خود در این رقابت ها بیان کرد: 2 سال گذشته مسیر حرفه ای را برای خودم طراحی کردم و سعی کردم این مسیر را به درستی طی کنم. در این راه سختی های زیادی کشیدم اما نهایتا مدال طلا را تصاحب کردم.

فنی‌ترین هوگوپوش سی و دومین رقابت های بین المللی فجر در ادامه عنوان کرد: بسیار تلاش کردم تا آمادگی بدنی و ذهنی برای حضور در این رویداد بزرگ  داشته باشم. در روزهای پیشین مدال نقره جام باشگاه آسیا را کسب کردم که منجر به مدال طلایم در جام فجر شد. در این مسیر خانواده ام نقش پررنگی داشتند و از هیچ تلاشی برای رسیدن به خواسته هایم فروگذار نکردند.

دارنده مدال نقره جام باشگاه های آسیا درباره سطح رویدادهای بین المللی تهران، اظهار کرد: با حضور کشورهایی مانند اردن، آذربایجان و قزاقستان در جام فجر سطح رقابت ها واقعا خوب بود و محک خوبی خوردیم. 

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده