سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

توشماتوف: ایران تکواندوکاران بسیار خوبی دارد/ مهربانی و ادب ویژگی ایرانیان است

سرپرست تیم ملی تکواندو ازبکستان گفت: بازیکنان تیم ملی تکواندو ایران، از لحاظ جسمانی و فنی توانایی بالایی دارند.

حکمت توشماتوف سرپرست تیم ملی تکواندو ازبکستان در گفت و گو با روابط عمومی تکواندو درباره میزبانی ایران از رویدادهای بین المللی مسابقات تکواندو از جمله جام باشگاه های آسیا، جام فجر و جام ریاست فدراسیون جهانی بیان کرد: ما در جام فجر بخش بانوان یک مدال طلا و 2 نقره دشت کردیم و در مجموع از دریافت 3 مدال در رقابت های بین المللی جام فجر رضایت داریم.

بهترین سرپرست مسابقات جام باشگاه های آسیا درباره عملکرد تکواندوکاران ازبکستان در رقابت های جام فجر عنوان کرد: تیم های قدرتمند زیادی در این تورنمنت شرکت کردند و بازیکنان ایرانی از سطح بالایی برخوردار هستند. از دید من عملکرد بازیکنان ازبکستان در رویدادهای بین المللی تهران بد نبود. مطمئنا در جام ریاست فدراسیون جهانی عملکرد تیممان بهتر خواهد شد.

سرپرست تیم ملی تکواندو ازبکستان درباره عملکرد تکواندوکاران ایرانی در رقابت های بین المللی فجر عنوان کرد: بانوان تکواندوکارایرانی بازیکنان خوبی هستند و در برخی از اوزان ما را به چالش کشیدند. در این رویدادها ما شاهد تکواندکارانی با قدرت بدنی بالا و همچنین از لحاظ تاکتیکی قوی بودیم.

توشماتوف درباره رویارویی با مردم ایران حین برگزاری این رقابت ها عنوان کرد: در این چند روزی که در ایران بودیم به جز مهربانی از ایرانیان چیزی ندیدیم. مردم ایران بسیار با ادب هستند و در رقابت ها و همچنین هتل محل اقامت هر جا که به مشکل خوردیم سریعا توسط  آن ها حل شد.

وی در پاسخ به این سوال که آینده تکواندوی ازبکستان را چطور ارزیابی می کند، اظهار کرد: ازبکستان تکواندوکاران خوبی دارد و اخیرا رشیدوف در المپیک توکیو موفق شد مدال طلا را به دست بیاورد. قطعا این روند رو به رشد را در پیش خواهیم گرفت و شاهد موفقیت های بیشتر از تکواندوکارانمان در بخش آقایان و بانوان در المپیک 2024 پاریس خواهیم بود.

 

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده