سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

سرمربی تیم های ملی تکواندو عراق:مبارزه با تکواندو کاران ایرانی،یک فرصت طلایی است

نحوه برگزاری رقابت های تکواندو جام باشگاهای آسیا و سطح فنی تکواندو کاران حاضر در آن بسیار خوب بود و به طور حتم مبارزه با تکواندو کاران ایرانی می تواند یک فرصت طلایی برای همه کشورهای قاره کهن باشد.

 محمد رضا یاری سرمربی تیم ملی تکواندو عراق در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون  تکواندو گفت : من در گذشته در تیمهای مختلف باشگاههای عراق مربیگری می کردم ولی با حضور دکتر ابراهیم جبار در راس این فدراسیون و علاقه مندی ایشان به رشد تکواندو، از طرف کمیته ملی المپیک عراق قرارداد دو ساله با من بسته شد.

وی با بیان اینکه برای ارتقاء فنی تکواندو این کشور روی سنین پایه  تمرکز کردیم در ادامه  اظهارداشت : با دو تیم از عراق درجام باشگاههای آسیا شرکت کردیم اگر چه توانستیم تنها یک نشان برنز را کسب کنیم، اما  در آینده نزدیک قطعا از  تکواندو عراق بیشتر خواهید شنید چرا که عراقی ها پتانسیل و قدرت بدنی خوبی دارند و  برای ارتقاء سطح  فنی تکواندو این کشور تلاش خواهیم کرد.

یاری در خصوص رقابتهای تکواندو جام باشگاه های آسیا به میزبانی ایران گفت : در این دوره از رقابتها شاهد حضور تیم های بیشتری بودیم و حضور قهرمانان آسیا والمپیک باعث گردید تا سطح فنی رقابت ها خیلی بالا برود و حساسیت ها زیاد شود. به هر حال تکواندو ایران جایگاه ویژه ای در جهان دارد و حضور در چنین تورنمنت هایی یک فرصت است.

وی در پایان اظهار داشت : تکواندو کاران عراق بیشتر برای کسب تجربه راهی این رقابت ها شدند و مبارزه با تکواندو کاران ایرانی فرصتی است طلایی برای همه تکواندو کاران جهان، لذا ما به هیچ وجه این فرصت را از دست نمی دهیم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده