سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

یازدهمین دوره مسابقات جام باشگاه های آسیا؛

زوار: با جوانان جویای نام روی سکوی قهرمانی ایستادیم

بهترین مربی یازدهمین دوره رقابتهای تکواندو جام باشگاههای آسیا گفت: شاهد مبارزات سطح بالایی در این دوره از مسابقات بودیم که در این بین جوانان جویای نام ثابت کردند پتانسیل تکرار افتخارات گذشته را دارند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، محمد رضا زوار بعد از کسب عنوان قهرمانی این دوره از رقابتها گفت: جوانان مستعدی و با آتیه ای داریم که در جام باشگاههای آسیا جا پای بزرگان گذاشته و نمایش امیدوار کننده ای داشتند و خوشحالم که با این مشخصه بارز جام قهرمانی را کسب کردیم.

سرمربی تیم لوازم خانگی کن با اشاره به حضور قهرمانان صاحب در این رقابتها گفت: مسابقات از لحاظ کمی و کیفی در سطح قابل قبولی برگزار شد و علی رغم سختگیری های کرونایی و رعایت پروتکل های بهداشتی میزبانی رضایت بخش بود. ضمن اینکه حضور قهرمانان المپیک برای اولین بار در کنار تیم هایی از ایران،  ازبکستان و قزاقستان و تک ستاره هایی از کشور اردن باعث بالا رفتن  سطح فنی مسابقات شده بود

زوار ادامه داد: دراین مسابقات یک طلا، پنج نقره، دو برنز و در مجموع با هشت مدال عنوان قهرمانی را بدست آوردیم. این بدان معناست که  شاهد رشد پله پله تیم کن در مسابقات بودیم.

بهترین مربی جام یازدهم در پایان گفت: باید با رایزنی گسترده پای تیم های بیشتری را به تهران بازکنیم تا هم تعداد تکواندوکاران افزایش پیدا کند و هم شاهد سطح فنی بالای مسابقات باشیم.  البته در این دوره جز چند اشتباه از داوران، شاهد قضاوت های خوبی بودیم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده