سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

نشست رییس هیات تکواندو استان بوشهر با بخشدار خارگ

رییس هیات تکواندو استان بوشهر با بخشدار خارگ دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان بوشهر، رییس هیات تکواندو استان با حمیدرضا دشتی زاده بخشدار ویژه خارگ در محل دفتر بخشداری دیدار و در مورد استعدادیابی، توسعه و ایجاد زیرساخت لازم برای استفاده علاقمندان رشته ورزشی تکواندو بحث و تبادل نظر کردند.

سید جلال سید مردانی رییس هیات تکواندو استان در این نشست ضمن تشریح برنامه های اجرایی هیات تکواندو استان طی یک سال گذشته در سطح استان، اظهار کرد: با اشاره به اینکه ورزش مقوله ای است که می تواند جوانان را از آسیب های اجتماعی در جامعه دور کند و اثرگذاری ورزش در جامعه زیاد است و به صورت کلان در پیشرفت جامعه تأثیر دارد.

حمیدرضا دشتی زاده بخشدار ویژه خارگ بعد از شنیدن موفقیت ها و مشکلات تکواندو استان از تلاش های اعضای هیات تکواندو استان تقدیر و برای هرچه بهتر برگزار کردن برنامه های آتی هیئت تکواندو استان آرزوی موفقیت کرد.

دشتی زاده بر افزایش جایگاه ورزش جزیره خارگ در ورزش های قهرمانی تیمی و انفرادی بویژه رشته المپیکی تکواندو تاکید کرد و گفت: امیدوارم با هماهنگی هیات تکواندو استان و ادارات شهرستان بوشهر و حمایت اداره ورزش و جوانان استان آینده روشن تری را برای ورزش تکواندو جزیره خارگ ترسیم کنیم.

در این دیدار قول های مساعدی از سوی بخشدار ویژه خارگ در برطرف کردن پاره ای از مشکلات سالن تکواندو بخصوص در بحث سرمایشی این سالن داده شد که علاقمندان به این ورزش المپیکی بتوانند به راحتی در این رشته فعالیت کنند.

جزیره خارگ در فاصله ۴۶ کیلومتری جنوب غرب بندر بوشهر در خلیج فارس قرار دارد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده