سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

فدراسیون جهانی تکواندو، میزبان جلسه روسای اتحادیه‌های قاره‌ای

جلسه روسای اتحادیه‌های قاره‌ای و کمیته‌های فدراسیون جهانی تکواندو به منظور همکاری موثرتر توسط این کمیته برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسون تکواندو، دکتر "چو" رییس فدراسیون جهانی تکواندو فعالیت در سال جدید را با شرکت در جلسه مشترک با حضور روسای اتحادیه‌های قاره‌ای و کمیته‌ها آغاز و تاکید کرد که هر فرد نقش مهمی در قدرتمند تر کردن این فدراسیون دارد.

 وی در مراسم افتتاحیه گفت: دلیل تشکیل جلسه امروز ما اهمیت سالی است که پیش رو داریم. بعد از پشت سر گذاشتن دو سال دشوار 2020 و 2021 اکنون سالی فرا رسیده که فدراسیون جهانی تکواندو می‌تواند برنامه‌های خود را از سر بگیرد. این دو سال را بیشتربه فکر کردن و برنامه ریزی سپری کردیم تا بعد از همه گیری ویروس کرونا قدرتمندتردر صحنه حاضر شویم. به همین دلیل از شما می‌خواهم پیش از پیش برای خدمت رسانی بیشتر به اعضاء با یکدیگر همکاری کنیم.

رییس فدراسیون جهانی در خصوص تاثیر فعالیت‌های این فدراسیون اعلام کرد: پنج بخش برنامه ریزی و مالی، ورزش و مدیریت رویدادها، توسعه و ارتباطات میان اعضاء، ارتباطات و اجرا و تحصیلات تکمیلی زیر نظر "یئونگ کانگ سئو" دبیر فدراسیون مدیریت می‌شود.

دراین جلسه روسای اتحادیه‌های قاره‌ای نیز اطلاعاتی شامل تغییرات در سال جدید و تعداد مسابقات قهرمانی جهان در بخش‌های پومسه، نونهالان و نوجوانان را مطرح کردند.

با توجه به همه‌گیری ویروس کرونا و اهمیت سلامت تکواندوکاران، برگزاری رقابت‌های رقابت‌های قهرمانی جهان بزرگسالان به سه ماهه پایانی سال 2022 موکول شده است. ووشی میزبان این رویداد نیست و به زودی  میزبان جدید معرفی خواهد شد.

10 عضو فدراسیون جهانی تکواندو تاکنون اعلام میزبانی کرده‌اند که پیش بینی ما برگزاری این رقابت‌ها در ماه نوامبر است و به محض مشخص شدن زمان و مکان دقیق اطلاع رسانی خواهد شد.

چو در ادامه گفت: فدراسیون جهانی تکواندو به دنبال ارتقاء سطح مدیریتی و استانداردسازی است و قدردان تمامی همکاری و حمایت‌های شما است. فعالیت‌ها برای برگزاری جشن پنجاهمین سالگرد تاسیس این فدراسیون در سال آینده در حال برنامه ریزی است.

اولین کارگاه شورای فدراسیون جهانی تکواندو در بانکوک انجام خواهد شد و در صورت وجود محدودیت‌های کرونایی جلسه به صورت مجازی در 28 ژانویه 2022 برگزار می‌شود.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده